El titular d'una activitat (que disposa d'una autorització vigent) comunica a l'ajuntament la transmissió del títol que l'habilita per exercir l'activitat.
Amb aquesta comunicació s'acredita la subrogació del nou titular en els drets i deures derivats de l'autorització prèvia vigent.
En qualsevol cas, les persones interessades es responsabilitzaran de la veracitat dels documents que presentin (art. 28.7 Llei 39/2015).
Excepcionalment, quan la rellevància del document en el procediment l'exigeixi o existeixin dubtes derivats de la qualitat de la còpia, les Administracions podran sol·licitar de manera motivada l'acarament de les còpies aportades per l'interessat, per al que podran requerir l'exhibició del document o de la informació original. (art. 28.5 Llei 39/2015).
La presentació de la comunicació prèvia habilita de manera immediata per a l'exercici de l'activitat sota la responsabilitat del seu titular, i alhora faculta l'Administració per a dur a terme qualsevol actuació de comprovació.
En cas d'actuar en representació s'haurà d'acreditar la representació per formular sol·licituds, presentar declaracions responsables o comunicacions, interposar recurs, desistir d'accions i renunciar drets.
Tarifa | Destinataris | Import |
---|---|---|
Tramitació del procediment de comprovació del canvi de titularitat de la llicència o dels efectes de la comunicació.---
100,00 € |
Tots els destinataris | 100.0 € |
Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria
Persona responsable: Maria José García Bonillo
Adreça: Plaça de la Vila, 5 – 43381 L'Aleixar
Telèfon: 977 815 005
Adreça electrònica: aj.aleixar@altanet.org
Què necessiteu fer? | Canal | Terminis presentació | Accions | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
Procediment: CANVI DE TITULARITAT D'ACTIVITATS |
/
|
|
Iniciar petició | |||
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
No hi ha resolució.
Dades tractades
Amb quina finalitat recollim les teves dades?
Registres municipals d'activitats. Consultes i gestió i sancions de les activitats (amb incidència ambiental, establiments, espectacles, activitats recreatives, etc.). Habitatges d'ús turístic. Centres de culte.
No es prendran decisions automatitzades sobre la base d'aquest perfil.
Obligatorietat
Per aquest tractament la persona interessada està obligada a facilitar les dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
*Article 6.1.e) del Reglament general de protecció de dades (RGPD): Tractament necessari per complir una missió realitzada en interès públic.
*Llei 20/2009, del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
*Llei 11/2009, del 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives.
*Llei 16/2002, de 28 de juny, de protecció contra la contaminació acústica.
*Llei 13/2002, de 21 de juny, de turisme de Catalunya.
*Llei 16/2009, del 22 de juliol, dels centres de culte.
La manca d’aportació d'aquestes dades impedirà gestionar la sol·licitud.
Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).
Qui és el responsable del tractament de dades?
Ajuntament de l'Aleixar
Adreça: Plaça de la Vila, 5 – 43381 L'Aleixar
Telèfon: 977 815 005
Adreça electrònica: aj.aleixar@altanet.org
Delegat de protecció de dades:Diputació de Tarragona - Protecció de dades i Transparència.
Adreça electrònica: protecciodades.municipis@diputaciodetarragona.cat
Telèfon: 977 29 66 99
Adreça: Carrer Pere Martell, 2 – 43001 Tarragona
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Administracions públiques quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD relatiu a la legitimació del tractament i d'acord amb l'article 28 de la Llei 39/2015.
Transferències internacionals
No se'n preveuen.
Quins són els vostres drets?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de l'Aleixar està tractant dades personals que la concerneixen.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com, a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió si correspon, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir. En determinades circumstàncies previstes a l'art. 18 RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.
Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que l'afectin siguin objecte d'un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d'interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos o els drets o llibertats fonamentals de la persona interessada.
Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.
Com podeu exercir els vostres drets?
Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de l'Aleixar
Adreça: Plaça de la Vila, 5 – 43381 L'Aleixar
Telèfon: 977 815 005
Adreça electrònica: aj.aleixar@altanet.org
O bé a través de:
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/
(APDCAT exercici Drets)
Quines vies de reclamació hi ha?
Si considereu que els vostres drets no s'han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat catalana de protecció de dades.
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/
Termini de conservació de les dades
Pel que fa als terminis de conservació s'aplicaran els que es corresponen a les taules d'avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres:
Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat
Les mesures tècniques i organitzatives de seguretat estan recollides a l'anàlisi de riscos del tractament, feta per l'Ajuntament.