Les factures s’han de presentar, en format FACTURAe, obligatòriament a la bústia de lliurament del servei e-FACT, també disponible a la seu electrònica d'aquesta corporació.
Excepcionalment, aquest servei permet presentar presencialment una factura en format paper, per aquelles persones no obligades en tramitar electrònicament, i sempre que es compleixin els requisits d’accés al servei.
No tenir l'obligació de tramitar electrònicament amb la corporació, d'acord amb la normativa vigent.
L’import de la factura, per la totalitat dels serveis prestats, ha de ser inferior o igual a 5.000 euros, o la quantia fixada a les Bases d’Execució del Pressupost vigents.
Cal indicar el codi DIR3 on s’adreça la factura (codis numèrics d’identificació obligatoris que s’assignen, respectivament, a l’òrgan gestor, la unitat tramitadora i l’oficina comptable).
Si no es disposa d’aquesta informació cal contactar amb la corporació , tot i això, aquesta informació també està disponible a l'e-FACT.
Aquest servei no té cost associat.
Unitat prestadora del servei: Àrea Secretaria
Persona responsable: Mariona Comerma Guerrero
Adreça: Plaça de la Vila, 5 – 43381 L'Aleixar
Telèfon: 977 815 005
Adreça electrònica: aj.aleixar@altanet.org
Què necessiteu fer? | Canal | Terminis presentació | Accions |
---|---|---|---|
Registrar factura
Procediment: Registre factura |
|
|
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
No procedeix.
Dades tractades
Amb quina finalitat recollim les vostres dades?
Realitzar el registre d’operacions financeres que l’Ajuntament realitza amb tercers: factures, pagaments i transferències, etc.
Així com amb finalitat estadística, històrica o científica.
Obligatorietat
Per aquest tractament la persona interessada està obligada a facilitar les dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
Són d’aplicació els següents articles del Reglament general de protecció de dades (RGPD):
*RGPD: 6.1. c) Tractament necessari per al compliment d’una obligació legal aplicable al responsable del tractament.
*Reial Decret 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la llei reguladora de les hisendes locals.
Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la Disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).
Qui és el responsable del tractament de les dades?
Ajuntament de l'Aleixar
Adreça: Plaça Vila, 5 - 43381 L'Aleixar
Telèfon: 977815005
Adreça electrònica: aj.aleixar@altanet.org
Delegat de protecció de dades: Diputació de Tarragona - Protecció de dades i Transparència
Adreça electrònica: protecciodades.municipis@dipta.cat
Telèfon: 977296699
Adreça: Carrer Pere Martell, 2 – 43001 Tarragona
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Sindicatura de Comptes de la Generalitat de Catalunya, altres administracions públiques quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l’article 6 del RGPD relatiu a la legitimació del tractament i d’acord amb l’article 28 de la Llei 39/2015; entitats bancàries, persones que accedeixen a la informació per a la difusió que en la institució en aplicació del principi de publicitat activa.
Transferències internacionals
No se'n preveuen.
Quins són els vostres drets?
Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió, oposició i limitació adreçant una sol·licitud a l’Ajuntament o bé a través de la categoria protecció de dades personals del catàleg de serveis de l’Ajuntament.
Com podeu exercir els vostres drets?
Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de l'Aleixar.
Adreça: Plaça Vila, 5 - 43381 L'Aleixar
Telèfon: 977815005
Adreça electrònica: aj.aleixar@altanet.org
O bé a través de:
Quines vies de reclamació hi ha?
Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una Reclamació de tutela de drets davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
Termini de conservació de les dades
Pel que fa als terminis de conservació s’apliquen els establerts a les taules d’avaluació documental (TAAD) del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
Accediu a la informació a través d'aquest enllaç.
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat
Les mesures tècniques, organitzatives i de seguretat estan recollides a l’anàlisi de riscos del tractament feta per l’Ajuntament.