Aquest servei permet sol·licitar l'autorització de l’ús de béns mobles i immobles municipals, de domini públic, per a l’exercici d’activitats culturals, de lleure i recreatives que es celebrin en el municipi.
En cap cas la utilització de béns comportarà transformació.
No cal complir cap requisit específic.
Beneficis fiscals
Estan exempts de pagament per la utilització dels equipaments culturals, socials i de la pista esportiva, les entitats locals, les organitzacions polítiques, i altres, sense ànim de lucre, que tinguin conveni establert amb l’ajuntament, o que es realitzi amb el suport o col•laboració de l’Ajuntament d’Alió i concordi amb la finalitat de l’equipament.
Les activitats incloses en aquesta exempció han de ser obertes a la ciutadania i gratuïtes pels usuaris.
Estaran exemptes en un 100 %, també les activitats organitzades, gestionades i a càrrec d’entitats i associacions sense ànim de lucre del municipi, i que malgrat cobrar un preu d’activitat, aquest sigui per cobrir en exclusiva el cost de la pròpia activitat (ja sigui en material fungible, etc. ) i desenvolupades per voluntaris o voluntàries.
També restaran exempts els actes celebrats als equipaments culturals i socials i a la pista esportiva oberts a tothom que organitzi la Comissió de Festes.
Aquest servei es sotmet al règim de liquidació de taxes o preus públics, i serà l’ens qui us comunicarà l’import i la forma d’efectuar el pagament
Ordenança
Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria
Persona responsable: Laia Castells Aritzeta
Adreça: Carrer Jaume I, 7 - 43813 Alió
Telèfon: 977 601 926
Adreça electrònica: aj.alio@altanet.org
Què necessiteu fer? | Canal | Terminis presentació | Accions |
---|---|---|---|
Utilització d'equipaments i béns municipals
Procediment: Utilització d'equipaments i béns municipals, i ocupació temporal de la via pública |
/
|
|
Iniciar petició |
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
Dos mesos.
Dades tractades
Amb quina finalitat recollim les teves dades?
Gestió del patrimoni de l'Ajuntament (béns patrimonials i de domini públic): adquisicions, ús, lloguers, alienacions, defensa, alteracions qualificació i permutes.
No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.
Obligatorietat
Per aquest tractament la persona interessada està obligada a facilitar les dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
*Article 6.1.e) del Reglament general de protecció de dades (RGPD). Compliment d'una missió d'interès públic o exercici de poders públics.
*Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.
*Decret llei 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
*Llei 33/2003, de 3 de novembre, del patrimoni de les administracions públiques
La manca d’aportació d’aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.
Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).
Qui és el responsable del tractament de les dades?
Ajuntament d'Alió
Adreça: Carrer Jaume I, 7 – 43813 Alió
Telèfon: 977 601 926
Adreça electrònica: aj.alio@altanet.org
Delegat de protecció de dades: Diputació de Tarragona - Protecció de dades i Transparència.
Adreça electrònica: protecciodades.municipis@diputaciodetarragona.cat
Telèfon: 977 296 699
Adreça: Carrer Pere Martell, 2 – 43001 Tarragona
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD, relatiu a la legitimació del tractament, i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim, sempre que no prevalguin els interessos, els drets i les llibertats de la persona interessada..
Portal transparència, d’acord amb el que preveu la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Transferències internacionals
No se'n preveuen.
Quins són els vostres drets?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament d'Alió està tractant dades personals que la concerneixen.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o la supressió, si escau, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.
En determinades circumstàncies previstes a l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.
Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos, els drets o les llibertats fonamentals de la persona interessada.
Com podeu exercir els vostres drets?
Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament d'Alió
Adreça: Carrer Jaume I, 7 – 43813 Alió
Telèfon: 977 601 926
Adreça electrònica: aj.alio@altanet.org
O bé a través de:
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/
(APDCAT exercici Drets)
Quines vies de reclamació hi ha?
Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una Reclamació de tutela de drets davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
Termini de conservació de les dades
S’aplicaran els terminis que es corresponen a les taules d’avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre d’altres:
Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat
Les mesures tècniques i organitzatives de seguretat estan recollides a l'anàlisi de riscos del tractament, feta per l’Ajuntament.