Per poder millorar els nostres serveis utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu la utilització

Catàleg de Serveis

Domiciliació de tributs, taxes i preus públics

Descripció

Mitjançant aquest servei s’autoritza a l’Ajuntament perquè pugui carregar en el compte corrent de la persona titular, mitjançant domiciliació bancària, els tributs i altres conceptes de cobrament periòdic.


Destinataris
  • Ciutadania.
  • Empreses.
  • Entitats i associacions.

Requisits d'accés al servei

Els recollits per l'ordenança reguladora municipal, si n'hi ha.


Com es fa la petició
  • Electrònicament (trobareu l'enllaç a l'apartat de tràmits).
  • Presencialment a l'Ajuntament.

Documentació que cal aportar
  • Model normalitzat de sol·licitud.
  • Documentació acreditativa de la titularitat del compte corrent a través d'una declaració responsable.

Preu del servei

Aquest servei no té cost associat.


Mitjans de pagament
No especificat
Informació de contacte

Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria

Persona responsable: Gemma Dilla Martín

Adreça: Carrer Pare Aymamí, 14 - 43393 Almoster

Telèfon: 977 855 110

Adreça electrònica: gdilla@almoster.altanet.org


Tràmits

Què necessiteu fer? Canal Terminis presentació Accions
Domiciliació de tributs, taxes i preus públics
 Procediment: Procediment genèric
/
Iniciar petició

Normativa, drets i deures

Drets de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Deures de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Òrgan competent
No Aplica

Termini de resolució

No es contempla un termini de resolució.


Silenci administratiu
No s'aplica silenci administratiu

Tractament de dades

Dades tractades

  • NIF / DNI / Passaport / NIE.
  • Adreça postal i/o electrònica.
  • Telèfon.
  • Nom i cognoms.
  • Signatura.
  • Dades bancàries.
  • Assegurances
  • Dades de nòmina
  • Transaccions financeres.

Amb quina finalitat recollim les teves dades?

Tramitació, modificació i gestió del pressupost; el registre d'operacions financeres que l'Ajuntament realitza amb tercers: factures, pagaments i transferències, etc.

No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.

Obligatorietat

Cal que la persona interessada faciliti les seves dades per poder fer-ne el tractament pertinent.

Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?

  • Obligació legal.

*Article 6.1.c) del Reglament general de protecció de dades (RGPD). Tractament necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament.

*Reial decret 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.

La manca d’aportació d’aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.

Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).

Qui és el responsable del tractament de dades?

Ajuntament d'Almoster

Adreça: Carrer Pare Aymamí, 14 - 43393 Almoster

Telèfon: 977 855 110

Adreça electrònica: gdilla@almoster.altanet.org

Delegat de protecció de dades: Diputació de Tarragona - Protecció de dades i Transparència.

Adreça electrònica: sam.protecciodades@diputaciodetarragona.cat

Telèfon: 977 296 699

Adreça: Carrer Pere Martell, 2 – 43001 Tarragona

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

Sindicatura de Comptes de la Generalitat de Catalunya, Tribunal de Comptes, Ministeri d’Hisenda i entitats bancàries.

Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD, relatiu a la legitimació del tractament, i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim sempre que no prevalguin els interessos, els drets i les llibertats de la persona interessada.

Portal de transparència, d’acord amb el que preveu la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Transferències internacionals

No se'n preveuen.

Quins són els vostres drets?

Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament d'Almoster està tractant dades personals que li concerneixin.

Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, la supressió, si escau, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.

En determinades circumstàncies previstes a l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.

Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d'interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos o els drets o les llibertats fonamentals de la persona interessada.

Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.

Com podeu exercir els vostres drets?

Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament d'Almoster

Adreça: Carrer Pare Aymamí, 14 - 43393 Almoster

Telèfon: 977 855 110

Adreça electrònica: gdilla@almoster.altanet.org

O bé a través de:

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/

(APDCAT exercici Drets)

Quines vies de reclamació hi ha?

Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/

Termini de conservació de les dades

S’aplicaran els terminis que es corresponen a les taules d’avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, amb els codis TAAD següents, entre altres: 024, 038, 039, 151, 152, 486, 581, 583, 585, 586, 587, 602, 603, 604, 619, 620, 621, 622, 668, 673 i 744.

Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/

Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat

Les mesures tècniques organitzatives i de seguretat estan recollides a l'anàlisi de riscos del tractament, feta per l’Ajuntament.