Per poder millorar els nostres serveis utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu la utilització

Catàleg de Serveis

El teu navegador (CCBot 2) no és d'una versió suportada per aquesta aplicació. Alguna cosa podria no funcionar correctament.

Ocupacions de la via pública per a la instal·lació de grua desmuntable

Descripció
Aquest servei permet efectuar la sol·licitud de permís d'ocupació de la via pública per a la instal·lació d’una grua torre desmuntable.

Destinataris
  • Ciutadania.
  • Empreses.
  • Entitats i associacions.

Requisits d'accés al servei
  • Les persones interessades hauran de disposar de la corresponent llicència d'obres, o bé hauran d'haver efectuat la comunicació prèvia d'obres.
  • En el cas que l’ocupació afecti l’estacionament de vehicles cal advertir-ho als usuaris senyalitzant-ho amb una antelació mínima de 48 hores.

Com es fa la petició
  • Electrònicament (trobareu l'enllaç a l'apartat de tràmits).
  • Presencialment a l'Ajuntament.

Documentació que cal aportar
  • Model normalitzat de sol·licitud.
  • Acreditació de la representació.
  • Assegurança de responsabilitat civil.
  • Certificat segellat per una EIC (Entitat d'Inspecció i Control) sobre el compliment de les mesures de seguretat (acta d'inspecció i control de la grua desmuntada).
  • Plànol d'emplaçament (1/500).
  • Plànol d'emplaçament de la grua en relació a la finca i alçada màxima.
  • Projecte d'instal·lació i muntatge de la grua visat pel col·legi oficial i expedit pel/per la tècnic/a competent d'assumpció de control, bon funcionament i seguretat.
  • Contracte de manteniment de la grua.

Preu del servei

Aquest servei no té cost associat.


Mitjans de pagament
No especificat
Informació de contacte

Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria

Persona responsable: Anna Sans March

Adreça: Plaça Vella, 5 - 43411 Blancafort, Tarragona

Telèfon: 977 892 015

Adreça electrònica: aj.blancafort@altanet.org


Tràmits

Què necessiteu fer? Canal Terminis presentació Accions
Ocupació via pública grua torre desmuntable
 Procediment: Ocupació de la via pública per a la instal·lació de grua desmuntable
/
Iniciar petició

Normativa, drets i deures

Normativa aplicable
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
  • Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.
  • Reial decret 836/2003 de 27 de juny, pel qual s’aprova la Instrucció tècnica complementària del Reglament d’aparells d’elevació i manutenció referents a grues torre per a obres o altres aplicacions1 i la Norma UNE-58-101-92.

Drets de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Deures de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Òrgan competent
Presidència/Alcaldia

Termini de resolució

Dos mesos.


Silenci administratiu
Transcorregut el termini de resolució sense resolució expressa ni notificació, s'entén desestimada

Tractament de dades

Dades tractades

  • NIF / DNI / Passaport / NIE.
  • Adreça postal o electrònica.
  • Nom i cognoms.
  • Signatura.

Amb quina finalitat recollim les teves dades?

Gestió de les llicències per ús privatiu o especial de la via pública. Sancions.

Obligatorietat

Per aquest tractament la persona interessada està obligada a facilitar les dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent.

Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?

  • Missió realitzada en interès públic o en exercici de poders públics.

*RGPD: 6.1.e) Tractament necessari per complir una missió realitzada en interès públic.

* Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.

*Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s'aprova el text refós de la Llei Municipal i de Règim Local.

La manca d’aportació de les referides dades tindrà els efectes de no poder gestionar la vostra sol·licitud.

Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la DA vuitena de la LOPDGDD.

Qui és el responsable del tractament de les dades?

Ajuntament de Blancafort

Adreça: Plaça Vella, 5 - 43411 Blancafort, Tarragona

Telèfon: 977 892 015

Adreça electrònica: aj.blancafort@altanet.org

Delegat de protecció de dades: Diputació de Tarragona - Protecció de dades i Transparència.

Adreça electrònica: protecciodades.municipis@diputaciodetarragona.cat

Telèfon: 977 296 699

Adreça: Carrer Pere Martell, 2 – 43001 Tarragona

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

Portal transparència d'acord amb el que preveu la Llei 19/2014 del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Transferències internacionals

No es preveuen.

Quins són els vostres drets?

Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Blancafort està tractant dades personals que la concerneixen.

Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com, a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió si correspon, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.

En determinades circumstàncies previstes a l'art. 18 RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.

Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que l'afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d'interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos o els drets o llibertats fonamentals de la persona interessada.

Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.

Com podeu exercir els vostres drets?

Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de Blancafort

Adreça: Plaça Vella, 5 - 43411 Blancafort, Tarragona

Telèfon: 977 892 015

Adreça electrònica: aj.blancafort@altanet.org

O bé a través de:

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/

(APDCAT exercici Drets)

Quines vies de reclamació hi ha?

Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat catalana de protecció de dades.

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/

Termini de conservació de les dades

Pel que fa als terminis de conservació s'aplicaran els que es corresponen a les taules d'avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres:

  • Codi TAAD 293 Expedients de llicències d’ús comú especial de béns de domini públic. Avaluació: disposició: destrucció total en el termini de quatre anys a partir de la data d’atorgament de la llicència.
  • Codi TAAD 294 Expedients de sanció per ocupació de la via pública. Resolució: destrucció total als cinc anys.
  • Codi TAAD 526 Registre d’immobilitzacions de vehicles. Resolució: destrucció total en un termini de cinc anys.
  • Codi TAAD 398. Expedients de llicències d’ús privatiu sobre béns de domini públic. Avaluació: Disposició: destrucció total. Termini: tres anys des de la finalització de la vigència de la llicència, sempre que hagin transcorregut quatre anys des del seu atorgament

Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/

Descripció de les mesures tècniques i organitzatives

Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s'adrecen a garantir, de forma particular: el control d'accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l'emmagatzematge de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d'accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i del seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades.