Per poder millorar els nostres serveis utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu la utilització

Catàleg de Serveis

El teu navegador (CCBot 2) no és d'una versió suportada per aquesta aplicació. Alguna cosa podria no funcionar correctament.

Certificat de compatibilitat urbanística

Descripció

Aquest procediment permet obtenir un certificat que acrediti la qualificació i el règim urbanístic del sòl, d'acord amb el planejament urbanístic vigent.


Destinataris
  • Ciutadania.
  • Empreses.
  • Entitats associacions.

Requisits d'accés al servei

No cal complir cap requisit específic.


Com es fa la petició
  • Electrònicament (trobareu l'enllaç sota a l'apartat de tràmits).
  • Presencialment a l'Ajuntament.

Documentació que cal aportar
  • Model normalitzat de sol·licitud on ha de constar la referència cadastral.
  • Acreditació de la representació (si escau).
  • Plànol de situació i emplaçament de la finca.

Més informació

Si la finca objecte de consulta és edificable, el certificat tindrà una vigència de sis mesos des que es notifica a les persones interessades.


Preu del servei

Aquest servei es sotmet al règim de liquidació de taxes o preus públics, i serà l'ens qui us comunicarà l'import i la forma d'efectuar el pagament.


Mitjans de pagament
  • Targeta de crèdit o dèbit
  • Transferència bancària
Informació de contacte

Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria

Persona responsable: Jordi M. Olivé Àvila

Adreça: Plaça Església, 7 - 43776 Capçanes

Telèfon: 977 178 328

Adreça electrònica: aj.capcanes@altanet.org


Tràmits

Què necessiteu fer? Canal Terminis presentació Accions
Certificat de compatibilitat urbanística
 Procediment: Certificat de compatibilitat urbanística
/
Iniciar petició

Normativa, drets i deures

Normativa aplicable
  • Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el text refós de la Llei d'urbanisme.
  • Ordenança fiscal núm. 5, reguladora de la taxa per expedició de documents administratius.

Drets de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Deures de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Òrgan competent
Presidència/Alcaldia

Termini de resolució

Un mes.


Silenci administratiu
No s'aplica silenci administratiu

Tractament de dades

Dades tractades

  • NIF / DNI / Passaport / NIE.
  • Adreça postal o electrònica.
  • Telèfon.
  • Nom i cognoms.
  • Signatura.
  • Dades bancàries.
  • Propietats.

Amb quina finalitat recollim les vostres dades?

Tramitació de les llicències o comunicacions en matèria urbanística (obres, usos, primeres ocupacions, murs i tanques; segregacions...).

No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.

Obligatorietat

Cal que la persona interessada faciliti les seves dades per poder fer-ne el tractament pertinent.

Quina és la legitimació pel tractament de les vostres dades?

  • Missió realitzada en interès públic o en exercici de poders públics.

*Article 6.1.e) del Reglament general de protecció de dades (RGPD). Tractament necessari per complir una missió realitzada en interès públic.

*Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el text refós de la Llei d'urbanisme.

La manca d’aportació d’aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.

Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).

Qui és el responsable del tractament de les dades?

Ajuntament de Capçanes

Adreça: Plaça Església, 7 - 43776 Capçanes

Telèfon: 977 178 328

Adreça electrònica: aj.capcanes@altanet.org

Delegat de protecció de dades:

Adreça electrònica:

Telèfon:

Adreça:

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

Departament de Territori i Sostenibilitat.

Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD, relatiu a la legitimació del tractament, i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim, sempre que no prevalguin els interessos, els drets i les llibertats de la persona interessada.

Portal de transparència, d’acord amb el que preveu la Llei 19/2014.

Transferències internacionals

No se'n preveuen.

Quins són els vostres drets?

Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Capçanes està tractant dades personals que la concerneixen.

Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o la supressió, si escau, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.

En determinades circumstàncies previstes a l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.

Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos, els drets o les llibertats fonamentals de la persona interessada.

Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.

Com podeu exercir els vostres drets?

Mitjançant un escrit adreçat a l'Ajuntament de Capçanes

Adreça: Plaça Església, 7 - 43776 Capçanes

Telèfon: 977 178 328

Adreça electrònica: aj.capcanes@altanet.org

O bé a través de:

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/

(APDCAT exercici Drets)

Quines vies de reclamació hi ha?

Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una Reclamació de tutela de drets davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

Termini de conservació de les dades

S’aplicaran els terminis que es corresponen a les taules d'avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres:

  • Codi TAAD 066. Llicència d'obra menor. Resolució: eliminació al cap de deu anys de la concessió de la llicència i conservació de les intervencions realitzades en edificis protegits o catalogats.
  • Codi TAAD 067. Expedients de llicències d'obres majors. Resolució: conservació permanent. Destrucció al cap de tres mesos del tancament de l'expedient del Pla de seguretat i salut i substitució a l'expedient per un certificat on consti si es tractava d’un projecte o d’un estudi i el nom i els cognoms de la persona tècnica que n'és l'autora.
  • Codi TAAD 079. Expedients de certificats urbanístics. Resolució: destrucció total al cap d’un any.
  • Codi TAAD 104. Expedient de parcel·lació urbanística. Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 114. Expedients de sol·licitud de tanques o fitons. Resolució: destrucció total passats cinc anys.
  • Codi TAAD 432. Expedients de permisos d’obres i instal·lacions d'elements ornamentals a les sepultures. Resolució: conservació permanent. Destrucció total en un termini de deu anys dels expedients referits a nínxols.
  • Res. 922. Comunicació prèvia d’obres a particulars. Avaluació. Destrucció total: 6 anys

Accediu a la informació a través d’aquest enllaç.

seguretat estan recollides a l'anàlisi de riscos del tractament feta per l’Ajuntament.