Aquest tràmit permet renovar la inscripció padronal cada dos anys a tots els estrangers no comunitaris sense permís de residència permanent.
Aquest tràmit padronal només pot ser realitzat per la persona a la qual li correspon fer la renovació padronal, sense possibilitat de fer-la mitjançant autorització a una tercera persona. En cas de tractar-se de renovació padronal de persones menors d’edat, aquest tràmit només podrà realitzar-lo els pares, en cas de separació/divorci qui tingui la guarda i custòdia, o els seus tutors legals.
- Majors d’edat: permís de residència i/o passaport.
- Menors d’edat: permís de residència i/o passaport o del llibre de família, passaport compartit.
Documentació justificativa de l'habitatge:
En el cas de persones menors d’edat:
En el cas de separació o divorci:
En cas de no renovació de la inscripció padronal, automàticament, es produeix la baixa de la inscripció en el padró municipal per caducitat.
Aquest servei no té cost associat.
Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria
Persona responsable: Isabel Bonfill
Adreça: Plaça Església, 7 - 43776 Capçanes
Telèfon: 977 178 328
Adreça electrònica: aj.capcanes@altanet.org
Què necessiteu fer? | Canal | Terminis presentació | Accions |
---|---|---|---|
Renovació de l'empadronament de persones estrangeres |
|
|
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
Tres mesos.
Dades tractades
Amb quina finalitat recollim les vostres dades?
Gestió del padró municipal d'habitants segons les finalitats establertes a la Llei reguladora de les bases de règim local i altra normativa local aplicable. Usos amb fins històrics, estadístics i científics
No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.
Obligatorietat
Cal que la persona interessada faciliti les seves dades per poder fer-ne el tractament pertinent.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
*Article 6.1.c) del Reglament general de protecció de dades (RGPD). Tractament necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament.
*Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
*Decret legislatiu 2/2003, pel qual s'aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
La manca d’aportació d’aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.
Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).
Qui és el responsable del tractament de les dades?
Ajuntament de Capçanes
Adreça: Plaça Església, 7 - 43776 Capçanes
Telèfon: 977 178 328
Adreça electrònica: aj.capcanes@altanet.org
Delegat de protecció de dades:
Adreça electrònica:
Telèfon:
Adreça:
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Institut Nacional d'Estadística
Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD, relatiu a la legitimació del tractament, i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim, sempre que no prevalguin els interessos, els drets i les llibertats de la persona interessada.
Transferències internacionals
No se'n preveuen.
Quins són els vostres drets?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Capçanes està tractant dades personals que la concerneixen.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, la supressió, si escau, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.
En determinades circumstàncies previstes a l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.
Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d'interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos, o els drets o llibertats fonamentals de la persona interessada.
Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.
Com podeu exercir els vostres drets?
Mitjançant un escrit adreçat a l'Ajuntament de Capçanes
Adreça: Plaça Església, 7 - 43776 Capçanes
Telèfon: 977 178 328
Adreça electrònica: aj.capcanes@altanet.org
O bé a través de:
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/
(APDCAT exercici Drets)
Quines vies de reclamació hi ha?
Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/
Termini de conservació de les dades
S’aplicaran els terminis que es corresponen a les taules d’avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre d’altres:
Accediu a la informació a través d’aquest enllaç.
atives de seguretat es troben recollides a l'anàlisi de riscos del tractament, feta per l’Ajuntament.