Per poder millorar els nostres serveis utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu la utilització

Catàleg de Serveis

El teu navegador (CCBot 2) no és d'una versió suportada per aquesta aplicació. Alguna cosa podria no funcionar correctament.

Dret d'accés de dades personals del propi interessat

Descripció
D’acord amb l'article 15 del Reglament (UE) 2016/679, la persona interessada té dret a obtenir la confirmació de si s'estan tractant dades personals que l'afecten, i si és així, té dret accedir a aquestes dades i a la informació següent:
  1. Les finalitats del tractament.
  2. Les categories de dades personals tractades.
  3. Els destinataris o les categories de destinataris als quals s'han comunicat o es comunicaran les dades personals, en particular destinataris en tercers països o en organitzacions internacionals.
  4. El termini previst de conservació de les dades personals. Si això no és possible, els criteris utilitzats per determinar aquest termini.
  5. El dret sol·licitar del responsable la rectificació o supressió de dades personals o la limitació del tractament de les seves dades personals, o a oposar-se al seu tractament. També tindrà dret a la portabilitat si el tractament es fa per mitjans automatitzats i la legitimació és el consentiment o si les dades s'han facilitat per executar un contracte.
  6. El dret a presentar una reclamació davant una autoritat de control.
  7. Quan els dades personals no s'han obtingut directament de l'interessat, qualsevol informació disponible sobre el seu origen.
  8. Si hi ha decisions automatitzades i, si és així, la lògica aplicada i les conseqüències d'aquest tractament.

Destinataris
  • Ciutadania.
  • Empresa.
  • Entitats i associacions.

Requisits d'accés al servei
No cal complir cap requisit específic.

Com es fa la petició
  • Electrònicament (trobareu l’enllaç a l’apartat de tràmits).
  • Presencialment a l’ajuntament.

Documentació que cal aportar
  • Model normalitzat de sol·licitud.
  • Acreditació de la representació (si és el cas).
  • Si la informació que es pretén obtenir conté dades personals de tercers, que no tinguin empara legal d'accés, caldrà en aquest cas annexar el consentiment signat del titular de les dades.

Més informació
  • Pot demanar la informació la persona interessada, si és major de 14 anys, o el seu representant. Si és menor de 14 anys la persona que tingui la pàtria potestat.
  • Es considera repetitiu l’exercici d’un dret, en el cas que es faci en més d’una ocasió en el termini de sis mesos, llevat que existeixi causa legítima

  • Preu del servei

    Aquest servei no té cost associat.

    No obstant l’Ajuntament pot aplicar una taxa si les sol·licituds són manifestament infundades o excessives, especialment per ser repetitives.


    Mitjans de pagament
    No especificat
    Informació de contacte

    Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria

    Persona responsable: Elena Anton

    Adreça: Plaça Església, 7 - 43776 Capçanes

    Telèfon: 977 178 328

    Adreça electrònica: aj.capcanes@altanet.org


    Tràmits

    Què necessiteu fer? Canal Terminis presentació Accions
    Dret accés dades personals del propi interessat
     Procediment: Dret d'accés de dades personals del propi interessat
    /
    Iniciar petició

    Normativa, drets i deures

    Normativa aplicable
    • Reglament (UE) 2016/679 DEL PARLAMENT EUROPEU, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE.
    • Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.

    Drets de l'usuari

    Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


    Deures de l'usuari

    Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


    Òrgan competent
    Presidència/Alcaldia

    Termini de resolució

    El responsable ha d'informar a la persona interessada sobre les actuacions derivades de la seva petició en del termini d'un mes, que es pot ampliar dos mesos més quan es tracta de sol·licituds especialment complexes. Aquesta ampliació del termini s’ha de notificar dins del primer mes. Si el responsable decideix no atendre la sol·licitud, n’ha d'informar i motivar la negativa dins del termini d'un mes des que es va presentar.


    Silenci administratiu
    No s'aplica silenci administratiu

    Tractament de dades

    Dades tractades

    • NIF / DNI / Passaport / NIE.
    • Adreça postal i/o electrònica.
    • Telèfon.
    • Nom i cognoms.
    • Signatura.
    • Dades a que fa referència la sol·licitud.

    Amb quina finalitat recollim les vostres dades?

    Per la gestió de l’exercici dels drets en matèria de protecció de dades.

    No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.

    Obligatorietat

    Cal que la persona interessada faciliti les seves dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent.

    Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?

    Base jurídica de l'activitat de tractament:

    *Compliment d’una obligació legal (art. 6.1.c) Reglament (UE) 2016/679

    *Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades i garanties dels drets digitals.

    La manca d’aportació d'aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.

    Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).

    Qui és el responsable del tractament de les dades?

    Ajuntament de Capçanes

    Adreça: Plaça Església, 7 - 43776 Capçanes

    Telèfon: 977 178 328

    Adreça electrònica: aj.capcanes@altanet.org

    Delegat de protecció de dades:

    Adreça electrònica:

    Telèfon:

    Adreça:

    A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

    No se cediran dades a tercers, tret que sigui obligació legal.

    Transferències internacionals

    No se'n preveuen.

    Quins són els vostres drets?

    Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Capçanes està tractant dades personals que la concerneixen.

    Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les que siguin inexactes o la supressió, si escau; entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van aportar.

    En determinades circumstàncies previstes per l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.

    Com podeu exercir els vostres drets?

    Mitjançant un escrit adreçat a l'Ajuntament de Capçanes

    Adreça: Plaça Església, 7 - 43776 Capçanes

    Telèfon: 977 178 328

    Adreça electrònica: aj.capcanes@altanet.org

    Quines vies de reclamació hi ha?

    Si considereu que els vostres drets no s'han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

    https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/

    També podeu, amb caràcter previ a la presentació de la reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades, dirigir-vos al delegat de protecció de dades, que resoldrà qualsevol consulta o queixa sobre la vostra privacitat.

    Termini de conservació de les dades

    Es conservaran durant el temps necessari per complir amb la finalitat per a la qual es van demanar i per determinar les possibles responsabilitats que es puguin derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. És aplicable el que disposa la normativa d'arxius i documentació.

    Accediu a la informació a través d’aquest enllaç.

    zatives de seguretat estan recollides a l’anàlisi de riscos del tractament feta per l’Ajuntament.