Mitjançant aquest tràmit es pot sol·licitar a l’Ajuntament l’atorgament d’una llicència per poder desenvolupar activitats industrials i comercials que tenen incidència moderada en el medi ambient, la salut i la seguretat de les persones.
Són activitats relacionades a la llista d'activitats de l'annex II de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
Estan sotmeses al règim de llicència ambiental municipal les activitats ubicades en un mateix centre o en un mateix establiment i que pertanyen a la mateixa persona o empresa titulars, que es relacionen a l'annex II de la Llei 20/2009, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA), tant per ser implantades com per a tota modificació substancial que s'hi pretengui realitzar un cop autoritzades. Aquestes activitats se subdivideixen en:
- que estigui situada fora de polígons industrials,
- que estigui situada a menys de 500 m d'una zona residencial,
- que ocupi una superfície d'almenys 1 hectàrea] Estan ubicades en espais naturals de protecció especial (PEIN, Xarxa Natura; zones humides conveni Ramsar, altres).
Caldrà formular una consulta prèvia respecte al fet de sotmetre l’activitat a una avaluació d’impacte ambiental quan ho determini l’epígraf de la Llei 20/2009, o en els casos d’activitats que afectin directament els espais naturals inclosos als:
La llicència ambiental és prèvia o simultània a la llicència d’obres, que es pot sol·licitar simultàniament.
Aquest servei es sotmet al règim de liquidació de taxes o preus públics, i serà l'ens qui us comunicarà l'import i la forma d'efectuar el pagament.
Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria
Persona responsable: Jordi M. Olivé Àvila
Adreça: Plaça Església, 7 - 43776 Capçanes
Telèfon: 977 178 328
Adreça electrònica: aj.capcanes@altanet.org
Què necessiteu fer? | Canal | Terminis presentació | Accions |
---|---|---|---|
Llicència ambiental (annex II)
Procediment: Procediment genèric |
/
|
|
Iniciar petició |
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
Sis mesos.
Dades tractades
Amb quina finalitat recollim les vostres dades?
Registres d’activitats, registres d’activitats sanitàries, consultes i gestió i sancions de les activitats (activitats econòmiques, amb incidència ambiental, establiments, espectacles, activitats recreatives, etc.); habitatges d’ús turístic i centres de culte.
No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.
Obligatorietat
Cal que la persona interessada faciliti les seves dades per poder fer-ne el tractament pertinent.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
*Article 6.1.e) del Reglament general de protecció de dades (RGPD). Tractament necessari per complir una missió realitzada en interès públic.
*Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
*Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives.
*Llei 16/2002, de 28 de juny, de protecció contra la contaminació acústica.
*Llei 13/2002, de 21 de juny, de turisme de Catalunya.
*Llei 16/2009, de 22 de juliol, dels centres de culte.
*Llei 18/2020, de 28 de desembre de facilitació de l'activitat econòmica.
La manca d’aportació d'aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.
Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).
Qui és el responsable del tractament de les dades?
Ajuntament de Capçanes
Adreça: Plaça Església, 7 - 43776 Capçanes
Telèfon: 977 178 328
Adreça electrònica: aj.capcanes@altanet.org
Delegat de protecció de dades:
Adreça electrònica:
Telèfon:
Adreça:
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD relatiu a la legitimació del tractament i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim sempre que no prevalgui els interessos, els drets i les llibertats de les persones interessades.
Transferències internacionals
No se'n preveuen.
Quins són els vostres drets?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Capçanes està tractant dades personals que la concerneixen.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com, a sol·licitar la rectificació de les que siguin inexactes o la supressió, si escau, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van aportar.
En determinades circumstàncies, previstes per l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.
Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos o els drets o les llibertats fonamentals de la persona interessada.
Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.
Com podeu exercir els vostres drets?
Mitjançant un escrit adreçat a l'Ajuntament de Capçanes
Adreça: Plaça Església, 7 - 43776 Capçanes
Telèfon: 977 178 328
Adreça electrònica: aj.capcanes@altanet.org
O bé a través de:
Quines vies de reclamació hi ha?
Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/
Termini de conservació de les dades
Pel que fa als terminis de conservació s’aplicaran els que es corresponen a les taules d’avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
Accediu a la informació a través d’aquest enllaç.
tives de seguretat estan recollides a l'anàlisi de riscos del tractament feta, per l’Ajuntament.