Per poder millorar els nostres serveis utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu la utilització

Catàleg de Serveis

Alta del subministrament d'aigua

Descripció
Aquest servei és per sol·licitar l’alta del subministrament d’aigua potable per a una instal·lació o establiment. 

Destinataris
  • Ciutadania.
  • Empreses.
  • Entitats i associacions.

Requisits d'accés al servei

Els recollits per l'ordenança reguladora municipal, si escau.


Com es fa la petició
  • Electrònicament (trobareu l’enllaç a l’apartat de tràmits).
  • Presencialment a l’Ajuntament.

Documentació que cal aportar
  • Model normalitzat de sol·licitud.

En el cas d’un habitatge:

  • Còpia de l’últim rebut de l’IBI. En el cas que el titular del rebut de l’IBI no correspongui amb el titular que sol·licita el servei d'alta de subministrament.
  • Número de compte corrent, per a la domiciliació bancària
  • Pagament de la taxa corresponent, si escau.
  • Cèdula d’habitabilitat.

Alta del servei per nova edificació:

  • Còpia de l’escriptura.
  • Alta d’edificació del cadastre (model 901).
  • Cèdula d’habitabilitat.
  • Butlletí de l'instal·lador.
  • Esquema de la instal·lació.
  • Número de compte, per a la domiciliació bancària.
  • Pagament de la taxa corresponent.

Alta comercial:

  • Còpia de l’últim rebut de l’IBI. En el cas que el titular del rebut de l’IBI no correspongui amb el titular que sol·licita el servei d'alta de subministrament.
  • Número de compte corrent.
  • Pagament de la taxa corresponent, si escau.
  • Alta de l'IAE, si escau.
  • Butlletí de l'instal·lador, si escau.

Alta del subministrament d'aigua per a ús industrial:

  • Plànol de situació de la finca
  • Número de compte corrent.
  • Pagament de la taxa corresponent, si escau.
  • Alt de l'IAE, si escau.
  • Butlletí de l'instal·lador, si escau.

En tots els supòsits cal aportar també l’autorització administrativa si la persona sol·licitant no és la propietària.


Preu del servei

Aquest servei es troba en règim de liquidació de taxes i serà l'ens qui us comunicarà l'import i la forma d'efectuar el pagament.


Mitjans de pagament
No especificat
Informació de contacte

Unitat prestadora del servei: Secretaria

Persona responsable: Jose Miguel Jiménez-Castillejo Arriazu

Adreça: Plaça Espanya, 4 – 43787 Caseres

Telèfon: 977 431 909

Adreça electrònica: aj.caseres@altanet.org


Tràmits

Què necessiteu fer? Canal Terminis presentació Accions
Alta del subministrament d'aigua
 Procediment: Procediment genèric
/
Iniciar petició

Normativa, drets i deures

Normativa aplicable
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.   
  • Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya. 
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Drets de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Deures de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Òrgan competent
No Aplica

Termini de resolució

No es contempla.


Silenci administratiu
No s'aplica silenci administratiu

Tractament de dades

Dades tractades

  • NIF / DNI / Passaport / NIE.
  • Adreça postal i/o electrònica.
  • Telèfon.
  • Nom i cognoms.
  • Signatura.
  • Dades bancàries.
  • Infraccions administratives.

Amb quina finalitat recollim les vostres dades?

Gestió del servei municipal de subministrament d'aigua potable. Pous.

No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.

Obligatorietat

Cal que la persona interessada faciliti les seves dades per poder fer-ne el tractament pertinent.

Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?

  • Obligació legal.

*Article 6.1.c) del Reglament general de protecció de dades (RGPD). Tractament necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament.

*Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.

La manca d’aportació d’aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.

Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).

Qui és el responsable del tractament de dades?

Ajuntament de Caseres

Adreça: Plaça Espanya, 4 - 43787

Telèfon: 977 431 909

Adreça electrònica: aj.caseres@altanet.org

Delegat de protecció de dades: Diputació de Tarragona - Servei Assistència Municipal. Unitat de protecció de dades i Transparència.

Adreça electrònica: sam.protecciodades@diputaciodetarragona.cat

Telèfon: 977 296 699

Adreça: Carrer Pere Martell,2 – 43001 Tarragona

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD, relatiu a la legitimació del tractament, i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim, sempre que no prevalguin els interessos, els drets i les llibertats de la persona interessada.

Transferències internacionals

No s'en preveuen.

Quins són els vostres drets?

Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'ajuntament de Caseres està tractant dades personals que li concerneixin.

Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o la supressió, si escau, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.

En determinades circumstàncies previstes a l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.

Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos, els drets o les llibertats fonamentals de la persona interessada.

Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.

Com podeu exercir els vostres drets?

Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de Caseres

Adreça: Plaça Espanya, 4 - 43787

Telèfon: 977 431 909

Adreça electrònica: aj.caseres@altanet.org

O bé a través de:

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/

(APDCAT exercici Drets)

Quines vies de reclamació hi ha?

Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/

Termini de conservació de les dades

Es conservaran durant el temps necessari per complir amb la finalitat per a la qual es van demanar i per determinar les possibles responsabilitats que es puguin derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. És aplicable el que disposa la normativa d'arxius i documentació.

Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/

Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat

Les mesures tècniques i organitzatives de seguretat es troben recollides a l'anàlisi de riscos del tractament, feta per l’Ajuntament.