És el règim d’intervenció a través del qual les persones o empreses titulars d'una activitat, posen en coneixement de l’Ajuntament fets o elements relatius a l’inici d’una activitat sota la seva responsabilitat, tot indicant els aspectes que la poden condicionar, i que s’acompanya dels documents necessaris per al seu exercici.
Se sotmeten a aquest règim les activitats relacionades a l'annex III de la Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats (LPCAA) i les activitats consistents en unitats tècniques mòbils de caràcter temporal associades a obres d’infraestructures públiques o privades, o a activitats de tractament de residus, o a instal·lacions similars de l’annex II de l’esmentada Llei, sempre que, com a activitats independents i per les seves característiques, no estiguin associades a un emplaçament fix ni tinguin la condició d’activitats estables.
Les comunicacions prèvies presentades, d’acord amb el que estableix la normativa vigent, són eficaces des de la seva entrada al Registre general de l’Ajuntament, moment a partir del qual es pot exercir l’activitat comunicada, sempre que es disposi del comprovant de pagament de les taxes corresponents.
La presentació de la comunicació prèvia faculta l’Ajuntament per verificar la conformitat de les dades que conté.
Aquest servei no té cost associat.
Unitat prestadora del servei: Àrea de Promoció econòmica
Persona responsable: Secretari/ària
Adreça: Plaça de la Vila, 1, 43440 L'Espluga de Francolí, Tarragona
Telèfon: 977 870 227
Adreça electrònica: ajuntament@esplugadefrancoli.cat
Què necessiteu fer? | Canal | Terminis presentació | Accions | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Comunicació ambiental (annex III)
Procediment: COMUNICACIONS PRÈVIES AMBIENTALS |
/
|
|
Iniciar petició | |||
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
No hi ha resolució.
Dades tractades
Amb quina finalitat recollim les vostres dades?
Registres d’activitats, registres d’activitats sanitàries, consultes i gestió i sancions de les activitats (activitats econòmiques, amb incidència ambiental, establiments, espectacles, activitats recreatives, etc.); habitatges d’ús turístic i centres de culte.
No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.
Obligatorietat
Cal que la persona interessada faciliti les seves dades per poder fer-ne el tractament pertinent.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
*Article 6.1.e) del Reglament general de protecció de dades (RGPD). Tractament necessari per complir una missió realitzada en interès públic.
*Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
*Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives.
*Llei 16/2002, de 28 de juny, de protecció contra la contaminació acústica.
*Llei 13/2002, de 21 de juny, de turisme de Catalunya.
*Llei 16/2009, de 22 de juliol, dels centres de culte.
*Llei 18/2020, de 28 de desembre de facilitació de l'activitat econòmica.
La manca d’aportació d'aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.
Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).
Qui és el responsable del tractament de les dades?
Ajuntament de l'Espluga de Francolí
Adreça: Plaça de la Vila, 1, 43440 L'Espluga de Francolí, Tarragona
Telèfon: 977 870 227
Adreça electrònica: ajuntament@esplugadefrancoli.cat
Delegat de protecció de dades: Segurdades S.L.
Adreça electrònica: dpo@segurdades.com
Telèfon: 902 360 842
Adreça: Carrer dels Castells, 6 Baixos, 43800 Valls, Tarragona
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD relatiu a la legitimació del tractament i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim sempre que no prevalgui els interessos, els drets i les llibertats de les persones interessades.
Transferències internacionals
No se'n preveuen.
Quins són els vostres drets?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de l'Espluga de Francolí està tractant dades personals que li concerneixin.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com, a sol·licitar la rectificació de les que siguin inexactes o la supressió, si escau, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van aportar.
En determinades circumstàncies, previstes per l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.
Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos o els drets o les llibertats fonamentals de la persona interessada.
Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.
Com podeu exercir els vostres drets?
Mitjançant un escrit adreçat a l'Ajuntament de L'Espluga de Francolí
Adreça: Plaça de la Vila, 1, 43440 L'Espluga de Francolí, Tarragona
Telèfon: 977 870 227
Adreça electrònica: ajuntament@esplugadefrancoli.cat
O bé a través de:
Quines vies de reclamació hi ha?
Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/
Termini de conservació de les dades
Pel que fa als terminis de conservació s’aplicaran els que es corresponen a les taules d’avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
Accediu a la informació a través d’aquest enllaç.
tives de seguretat estan recollides a l'anàlisi de riscos del tractament feta, per l’Ajuntament.