Mitjançant aquest expedient es pot sol·licitar a l’Ajuntament l’autorització per dur a terme, entre d’altres, els següents actes:
Si escau, s'haurà de disposar, o bé s'haurà de tramitar, simultàniament la corresponent llicència d'obertura de l'establiment/comunicació prèvia de l'activitat/declaració responsable.
Documents obligatoris:
Documents opcionals:
Per a les obres vinculades a activitats, és imprescindible disposar de la corresponent llicència d'obertura de l'establiment o bé haver presentat la comunicació prèvia de l'activitat o la declaració responsable.
Quant a la durada màxima de l’execució de l’obra, serà l’establerta a la llicència d’obres. No obstant això, d’acord amb l’art. 189 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, si les normes urbanístiques, ordenances d’edificació o la reglamentació anàloga de les figures de planejament no diuen res, aquests terminis són: 1 any per començar les obres; 3 anys per acabar-les.
Aquest procediment està sotmès al règim de liquidació de tributs delegat a l'Organisme de Gestió d'Ingressos-BASE. Per efectuar el pagament corresponent us heu d'adreçar a la seu electrònica o bé a una oficina d'atenció personal.
Per accedir electrònicament, cliqueu Base-Gestió d'Ingressos
L'ens local us comunicarà la quantia econòmica que haureu de pagar per l'ús d'aquest servei.
Ordenança
Unitat prestadora del servei: Àrea de Serveis al Territori
Persona responsable: Heura Vidal Luengo
Adreça: Carrer Centre, 18 – 43749 Garcia
Telèfon: 977 40 06 38
Adreça electrònica: ajuntament@garcia.cat
Què necessiteu fer? | Canal | Terminis presentació | Accions |
---|---|---|---|
Llicència d'obres majors
Procediment: LLICÈNCIES D'OBRES MAJORS |
/
|
|
Iniciar petició |
Ordenança municipal per a la gestió dels residus de la construcció.
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
El silenci administratiu serà positiu, no obstant, tindran silenci negatiu els actes que autoritzin:
A més en cap cas no es poden considerar adquirides per silenci administratiu facultats urbanístiques que contravinguin la Llei d’urbanisme o el planejament urbanístic.
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
Dos mesos.
Dades tractades
Amb quina finalitat recollim les vostres dades?
Tramitació de les llicències o comunicacions en matèria urbanística (obres, usos, primeres ocupacions, murs i tanques; segregacions...).
No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.
Obligatorietat
Cal que la persona interessada faciliti les seves dades per poder fer-ne el tractament pertinent.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
*Article 6.1.e) del Reglament general de protecció de dades (RGPD). Tractament necessari per complir una missió realitzada en interès públic.
*Decret 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el text refós de la Llei d'urbanisme.
La manca d’aportació d'aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.
Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).
Qui és el responsable del tractament de dades?
Ajuntament de Garcia
Adreça: Carrer Centre, 18 – 43749 Garcia
Telèfon: 977 40 06 38
Adreça electrònica: ajuntament@garcia.cat
Delegat de protecció de dades: Diputació de Tarragona - Protecció de dades i Transparència.
Adreça electrònica: protecciodades.municipis@diputaciodetarragona.cat
Telèfon: 977 296 699
Adreça: Carrer Pere Martell,2 – 43001 Tarragona
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Departament de Territori i Sostenibilitat.
Quan es pugui fer la comunicació de dades d’acord amb l'article 6 del RGPD, relatiu a la legitimació del tractament, i en el supòsit que un tercer acrediti un interès legítim, sempre que no prevalguin els interessos, els drets i les llibertats de la persona interessada.
Portal de transparència d'acord amb el que preveu la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Transferències internacionals
No se'n preveuen.
Quins són els vostres drets?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Garcia està tractant dades personals que la concerneixen.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les que siguin inexactes o la supressió, si escau; entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van aportar.
En determinades circumstàncies, previstes per l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.
Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió complerta en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos o els drets o les llibertats fonamentals de la persona interessada.
Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.
Com podeu exercir els vostres drets?
Mitjançant un escrit adreçat a l'Ajuntament de Garcia
Adreça: Carrer Centre, 18 – 43749 Garcia
Telèfon: 977 40 06 38
Adreça electrònica: ajuntament@garcia.cat
O bé a través de:
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/
(APDCAT exercici Drets)
Quines vies de reclamació hi ha?
Si considereu que els vostres drets no s'han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/
Termini de conservació de les dades
Pel que fa als terminis de conservació s'aplicaran els que es corresponen a les taules d'avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres:
Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat
Les mesures tècniques i organitzatives de seguretat estan recollides a l’anàlisi de riscos del tractament feta per l’Ajuntament.