Mitjançant aquest expedient es pot sol·licitar a l’Ajuntament l’autorització per dur a terme, entre d’altres, els següents actes:
Documents obligatoris
Documents opcionals
Per les obres vinculades a activitats, és imprescindible disposar de la corresponent llicència d'obertura de l'establiment o bé, haver efectuat comunicació prèvia de l'activitat o la declaració responsable.
Quan a la durada màxima de l’execució de l’obra serà l’establerta a la llicència d’obres, no obstant això, d’acord amb l’art. 189 del Decret legislatiu 1/2010, del 3 d’agost, si les normes urbanístiques, ordenances d’edificació o la reglamentació anàloga de les figures de planejament no diuen res, aquests terminis són: 1 any per començar les obres; 3 anys per acabar-les.
Aquest servei està sotmès a la liquidació de tributs, taxes o preus públics delegat per a aquest ens a BASE-Gestió d’Ingressos. Per efectuar el pagament caldrà que us poseu en contacte amb aquest ens a través de les seves oficines d’atenció a la ciutadania o a través de Base on-line (l’enllaç el trobeu al marge esquerra d’aquesta pàgina).
Per accedir electrònicament, cliqueu BASE-Gestió d'Ingressos
L'ens local us enviarà una comunicació amb la quantia econòmica que heu de pagar per l'ús d'aquest servei.
Ordenances
Què necessiteu fer? | Canal | Terminis presentació | Accions |
---|---|---|---|
Llicència d'obres majors
Procediment: LLICÈNCIES D'OBRES MAJORS |
/
|
|
Iniciar petició |
El silenci administratiu serà positiu, no obstant, tindran silenci negatiu els actes que autoritzin:
A més en cap cas no es poden considerar adquirides per silenci administratiu facultats urbanístiques que contravinguin la Llei d’Urbanisme o el planejament urbanístic.
Dades tractades
Amb quina finalitat recollim les teves dades?
Tramitació de les llicències o comunicacions en matèria urbanística (obres, usos, primeres ocupacions, murs i tanques; segregacions...).
Obligatorietat
Per aquest tractament la persona interessada està obligada a facilitar les dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
*RGPD: 6.1.e) Tractament necessari per complir una missió realitzada en interès públic.
*DL 1/2010, de 3 d'agost pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei d'Urbanisme.
La manca d’aportació de les referides dades tindrà els efectes de no poder gestionar la vostra sol·licitud.
Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la DA vuitena de la LOPDGDD.
Qui és el Responsable?
Ajuntament de Montferri.
Adreça: Carrer Major, 35 – 43812 Montferri
Telèfon: 977 620 377
Correu electrònic: aj.montferri@altanet.org
Delegat de protecció de dades: Cristina Antolín Villanueva
Correu electrònic: aj.montferri@altanet.org
Telèfon: 977 620 377
Adreça: Carrer Major, 35 – 43812 Montferri
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Departament de Territori i Sostenibilitat. Portal transparència d'acord amb el que preveu la Llei 19/2014 del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Transferències internacionals
No es preveuen.
Quins són els vostres drets?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Montferri està tractant dades personals que li concerneixen, o no.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com, a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió si correspon, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.
En determinades circumstàncies previstes a l’art. 18 RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades.En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.
Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que l'afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d'interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos o els drets o llibertats fonamentals de la persona interessada.
Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.
Com podeu exercir els drets?
Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de Montferri.
Adreça: Carrer Major, 35 – 43812 Montferri
Telèfon: 977 620 377
Correu electrònic: aj.montferri@altanet.org
o bé a través de:
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/
(APDCAT exercici Drets)
Si considereu que els vostres drets no s'han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat catalana de protecció de dades.
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/
Termini de conservació de les dades
Pel que fa als terminis de conservació s'aplicaran els que es corresponen a les taules d'avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres:
Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s'adrecen a garantir, de forma particular: el control d'accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l'emmagatzematge de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d'accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i del seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades.