Aquest servei us permet sol·licitar l'autorització de l’ús de béns mobles i immobles municipals, de domini públic, per a l’exercici d’activitats culturals, de lleure i recreatives que es celebrin en el municipi.
En cap cas la utilització del béns comportarà transformació.
Tarifa | Destinataris | Import |
---|---|---|
Per celebració de Boda---Utilització del santuari de Mare de Déu de Montserrat
Per celebració de Boda (santuari de Mare de Déu de Montserrat) |
Tots els destinataris | 250.0 € |
Per celebració de culte a requeriment de persona física---Utilització del santuari de Mare de Déu de Montserrat
Per celebració de culte a requeriment de persona física (santuari de Mare de Déu de Montserrat) |
Tots els destinataris | 150.0 € |
Tarifa | Destinataris | Import |
---|---|---|
Per celebració de boda---Utilització sala d'actes de l'Ajuntament
Per celebració de boda (sala d'actes de l'Ajuntament) |
Tots els destinataris | 100.0 € |
Altres celebracions (formació i xerrades)---Utilització sala d'actes de l'Ajuntament
Altres celebracions (sala d'actes de l'Ajuntament) |
Tots els destinataris | 50.0 € |
Tarifa | Destinataris | Import |
---|---|---|
Utilització del casal o d'altres sales---
Utilització del casal o d'altres sales |
Tots els destinataris | 50.0 € |
Utilització de material propietat de l'Ajuntament (fiança)---
Dipositar una fiança de 60 €, com a mínim deu dies abans que tingui lloc l’acte per al qual sol·liciten el material. La fiança es considera una garantia del bon ús del material i el retorn en adequades condicions tant de neteja com d’estat general, i es retornarà en un termini màxim de 15 dies després de la seva utilització sense perjudici de la reclamació dels danys materials efectuats. |
Tots els destinataris | 60.0 € |
Què necessiteu fer? | Canal | Terminis presentació | Accions |
---|---|---|---|
Utilització d'equipaments i béns municipals
Procediment: Utilització d'equipaments i béns municipals, i ocupació temporal de la via pública |
/
|
|
Iniciar petició |
Dades tractades
Amb quina finalitat recollim les teves dades?
Gestió del patrimoni de l'Ajuntament (béns patrimonials i de domini públic): adquisicions, ús, lloguers, alienacions, defensa, alteracions qualificació i permutes.
No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.
Obligatorietat
Per aquest tractament la persona interessada està obligada a facilitar les dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
*RGPD: 6.1 e) Compliment d'una missió d'interès públic o exercici de poders públics.
*Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.
*DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la llei municipal i de règim local de Catalunya.
*Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques.
Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la DA vuitena de la LOPDGDD.
Qui és el Responsable?
Ajuntament de Montferri.
Adreça: Carrer Major, 35 – 43812 Montferri
Telèfon: 977 620 377
Correu electrònic: aj.montferri@altanet.org
Delegat de protecció de dades: Cristina Antolín Villanueva
Correu electrònic: aj.montferri@altanet.org
Telèfon: 977 620 377
Adreça: Carrer Major, 35 – 43812 Montferri
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Administracions públiques quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD relatiu a la legitimació del tractament. Portal transparència d’acord amb el que preveu la Llei 19/2014 del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Transferències internacionals
No es preveuen.
Quins són els vostres drets?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Montferri està tractant dades personals que li concerneixen, o no.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com, a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió si correspon, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.
En determinades circumstàncies previstes a l’art. 18 RGPD, els interessats poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.
Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que l'afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos o els drets o llibertats fonamentals de la persona interessada.
Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.
Com podeu exercir els drets?
Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de Montferri.
Adreça: Carrer Major, 35 – 43812 Montferri
Telèfon: 977 620 377
Correu electrònic: aj.montferri@altanet.org
o bé a través de:
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/
(APDCAT exercici Drets)
Quines vies de reclamació hi ha?
Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat catalana de protecció de dades.
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/
Termini de conservació de les dades
Pel que fa als terminis de conservació s’aplicaran els que es corresponen a les taules d’avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre d’altres:
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat
Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzematge de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i del seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades.