Ajut a les unitats familiars del municipi de Móra la Nova 2023, amb càrrec al pressupost 2024, escombraries.
Poden optar a l'obtenció dels ajuts cadascuna de les unitats familiars, que:
Tindran dret a la part proporcional de l'ajut, aquelles unitats familiars empadronades durant l'any objecte de l’ajut i que ha 31 de desembre compleixin els requisits de l'apartat anterior.
Queden exclosos expressament d'aquest ajuts les persones jurídiques i les persones físiques subjectes passius de la taxa de recollida d'escombraries per immobles d'ús diferent al d'habitatge o pels habitatges que no siguin la seva residència efectiva o habitual, conforme al que es disposa en el paràgraf anterior.
Els llogaters es beneficiaran igualment d'aquest ajut, si compleixen el requisit d'empadronament i acrediten el pagament del rebut de la taxa de recollida, transport i tractament d'escombraries de l'habitatge. En aquest cas, el titular (o propietari de l'habitatge) del rebut de la taxa de recollida, transport i tractament d'escombraries de l'habitatge no tindrà dret a la subvenció del pis llogat.
La sol·licitud es realitzarà mitjançant la presentació del model normalitzat de sol·licitud que inclogui:
Aquest servei no té cost associat.
Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria
Persona responsable: Josep Maria Piñol Jurado
Adreça: Carrer Major, 88 – 43770 Móra la Nova
Telèfon: 977 400 347
Adreça electrònica: ajuntament@moralanova.cat
Els establerts a les bases de la convocatòria d'ajuts.
Els establerts a les bases de la convocatòria d'ajuts.
L'establert a les bases de la convocatòria d'ajuts.
Responsable: El Responsable del tractament de les dades que ens faciliteu en aquest formulari és l'Ajuntament de Móra la Nova.
Finalitat: La gestió de les subvencions que gestiona l'Ajuntament. No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.
Legitimació: Missió realitzada en interès públic o exercici de poders públics, d’acord a l’article 6.1.e del RGPD, i d’acord a la llei 38/2003, general de subvencions.
Obligatorietat de facilitat les dades: Per aquest tractament la persona interessada està obligada a facilitar les dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent.
Verificació de dades: Aquest ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la LOPDGDD.
Comunicació dades: Es podran cedir o transferir les dades facilitades a altres administracions per donar compliment a l’objectiu d’aquesta finalitat.
Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD relatiu a la legitimació del tractament i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim sempre que no prevalgui els interessos, els drets i llibertats de l’interessat.
Transferències internacionals: No es preveuen.
Drets: Podeu exercir en qualsevol moment els drets d’accés, rectificació i supressió, quan correspongui, de les vostres dades i els de limitació, oposició al seu tractament i, si s’escau, el de portabilitat.
D’acord amb l’article 28 de la llei 39/2015 i l’article 21 del RGPD, la persona interessada es pot oposar, en qualsevol moment, que l'Ajuntament tracti les seves dades, consulti o reculli els documents que es troben en poder de l'Ajuntament, o hagin sigut elaborats per qualsevol administració pública.
Els motius pels quals es pot oposar són els relacionats amb la seva situació individual quan el tractament es derivi de l'acompliment d'una missió per interès públic o en l'exercici de poders públics. En aquest cas, es deixaran de tractar aquestes dades excepte que l'Ajuntament acrediti motius legítims que prevalguin per sobre dels interessos, drets i llibertats de la persona interessada.
Exercici dels drets: Aquests drets es poden exercir adreçant-vos als serveis municipals. Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/
Termini de conservació de les dades: 6 anys des de l’enviament de la documentació a la Sindicatura de Comptes.