A través d'aquest servei podeu presentar els mèrits en un procés de convocatòria de selecció de personal funcionari en el procés d'estabilització de l'ocupació temporal afectades per l'article 2 de la Llei 20/2021 un cop superada la fase d'oposició.
Aquest servei no té cost associat.
Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria
Persona responsable: Sara Alcoverro Rel
Adreça: Carrer Major, 11 – 43370 La Palma d'Ebre
Telèfon: 977 819 064
Adreça electrònica: ajuntament@palmadebre.cat
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
L'establert a les bases específiques de la convocatòria.
Dades tractades
Amb quina finalitat recollim les vostres dades?
Gestió dels processos de selecció i provisió de personal de l'Ajuntament.
No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.
Obligatorietat
Per aquest tractament la persona interessada està obligada a facilitar les dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
*Article 6.1.c) del Reglament general de protecció de dades (RGPD). Tractament necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament.
*Article 6.1.b) del RGPD. Tractament necessari per a l’execució d’un contracte.
*Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
*Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l’Estatut dels treballadors.
La manca d’aportació d'aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.
Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).
Qui és el responsable del tractament de dades?
Ajuntament de la Palma d'Ebre
Adreça: Carrer Major, 11 – 43370 La Palma d'Ebre
Telèfon: 977 819 064
Adreça electrònica: ajuntament@palmadebre.cat
Delegat de protecció de dades: Diputació de Tarragona - Protecció de dades i Transparència.
Adreça electrònica: protecciodades.municipis@diputaciodetarragona.cat
Telèfon: 977 296 699
Adreça: C/ Pere Martell, núm. 2 - 43001 Tarragona
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD, relatiu a la legitimació del tractament, i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim, sempre que no prevalguin els interessos, els drets i les llibertats de la persones interessada.
Portal transparència d’acord amb el que preveu la Llei 19/2014 del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Transferències internacionals
No se'n preveuen.
Quins són els vostres drets?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de la Palma d'Ebre està tractant dades personals que la concerneixen.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, la supressió, si escau, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.
Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos, els drets o les llibertats fonamentals de la persona interessada.
En determinades circumstàncies previstes a l’art. 18 RGPD, els interessats poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.
D’acord amb l’article 28 de la Llei 39/2015, els documents que ja es trobin en poder de qualsevol administració pública i no facin referència a categories especials de dades, en el cas que la persona interessada no s’oposi a que l’Ens consulti les seves dades i aquestes dades no s’aportin, l’Ens consultarà les dades sempre i quan li sigui possible.
Com podeu exercir els vostres drets?
Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de la Palma d'Ebre
Adreça: Carrer Major, 11 – 43370 La Palma d'Ebre
Telèfon: 977 819 064
Adreça electrònica: ajuntament@palmadebre.cat
O bé a través de:
Quines vies de reclamació hi ha?
Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/
Termini de conservació de les dades
Es conservaran durant el temps necessari per complir amb la finalitat per a la qual es van demanar i per determinar les possibles responsabilitats que es puguin derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. És aplicable el que disposa la normativa d'arxius i documentació.
Accediu a la informació a través d’aquest enllaç.
tives de seguretat estan recollides a l'anàlisi de riscos del tractament feta, per l’Ajuntament.