Aquest servei permet sol·licitar l'autorització de l’ús de béns mobles i immobles municipals, de domini públic, per a l’exercici d’activitats culturals, de lleure i recreatives que es celebrin en el municipi.
En cap cas la utilització del béns comportarà transformació.
Segons l’Article 7- Exempcions de l’Ordenança fiscal 5.14. Taxa per la utilització i prestació de serveis en béns de titularitat municipal, estaran exemptes de pagament de la present taxa les entitats sense ànim de lucre.
Ordenança
Modificació de l'Ordenança Fiscal número 5.14. Taxa per la utilització i prestació de serveis en béns de titularitat municipal.
Tarifa | Destinataris | Import |
---|---|---|
Edifici Ajuntament---
50,00 eur |
Tots els destinataris | 50.0 € |
Església romànica---
100,00 eur |
Tots els destinataris | 100.0 € |
Casa Mateu Escolà---
150,00 eur |
Tots els destinataris | 150.0 € |
Centre Cultural---
50,00 eur |
Tots els destinataris | 50.0 € |
Centre d'entitats---
50,00 eur |
Tots els destinataris | 50.0 € |
Què necessiteu fer? | Canal | Terminis presentació | Accions |
---|---|---|---|
Utilització d'equipaments i béns municipals
Procediment: Utilització d'equipaments i béns municipals, i ocupació temporal de la via pública |
/
|
|
Iniciar petició |
Dades tractades
Amb quina finalitat recollim les teves dades?
Gestió del patrimoni de l'Ajuntament (béns patrimonials i de domini públic): adquisicions, ús, lloguers, alienacions, defensa, alteracions qualificació i permutes.
No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.
Obligatorietat
Per aquest tractament la persona interessada està obligada a facilitar les dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
*RGPD: 6.1 e) Compliment d'una missió d'interès públic o exercici de poders públics.
*Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.
*DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la llei municipal i de règim local de Catalunya.
*Llei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques.
Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la DA vuitena de la LOPDGDD.
Qui és el Responsable?
Ajuntament de La Palma d'Ebre
Carrer Major, 11 – 43370 La Palma d'Ebre
Telèfon: 977 819 064
Correu electrònic: ajuntament@palmadebre.cat
Delegat de protecció de dades: Unitat de protecció de dades i Transparència del Servei d’Assistència municipal de la Diputació de Tarragona.
Correu electrònic: sam.protecciodades@diputaciodetarragona.cat
Telèfon: 977 29 66 99
Adreça: Carrer Pere Martell, 2 – 43002 Tarragona
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD relatiu a la legitimació del tractament i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim sempre que no prevalgui els interessos, els drets i llibertats de l’interessat.
Portal transparència d’acord amb el que preveu la Llei 19/2014 del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Transferències internacionals
No es preveuen.
Quins són els vostres drets?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de La Palma d'Ebre està tractant dades personals que li concerneixen, o no.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com, a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió si correspon, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.
En determinades circumstàncies previstes a l’art. 18 RGPD, els interessats poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.
Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que l'afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos o els drets o llibertats fonamentals de la persona interessada.
Com podeu exercir els drets?
Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de La Palma d'Ebre
Adreça: Carrer Major, 11 – 43370 La Palma d'Ebre
Telèfon: 977 819 064
Correu electrònic: ajuntament@palmadebre.cat
o bé a través de:
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/
(APDCAT exercici Drets)
Quines vies de reclamació hi ha?
Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat catalana de protecció de dades.
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/
Termini de conservació de les dades
Pel que fa als terminis de conservació s’aplicaran els que es corresponen a les taules d’avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre d’altres:
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat
Les mesures tècniques , organitzatives i de seguretat es troben recollides a l'anàlisi de riscos del tractament, realitzat per l’Ajuntament.