Aquest servei permet sol·licitar l'autorització de l’ús de béns mobles i immobles municipals, de domini públic, per a l’exercici d’activitats culturals, de lleure i recreatives que es celebrin en el municipi.
En cap cas la utilització de béns comportarà transformació.
Segons l’Article 7- Exempcions de l’ordenança fiscal 5.14. Taxa per l'utilització i prestació de serveis en béns de titularitat municipal, estaran exemptes de pagament de la present taxa les entitats sense ànim de lucre.
Tarifa | Destinataris | Import |
---|---|---|
Edifici Ajuntament---
50,00 eur |
Tots els destinataris | 50.0 € |
Església romànica---
100,00 eur |
Tots els destinataris | 100.0 € |
Casa Mateu Escolà---
150,00 eur |
Tots els destinataris | 150.0 € |
Centre Cultural---
50,00 eur |
Tots els destinataris | 50.0 € |
Centre d'entitats---
50,00 eur |
Tots els destinataris | 50.0 € |
Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria
Persona responsable: Sara Alcoverro Rel
Adreça: Carrer Major, 11 – 43370 La Palma d'Ebre
Telèfon: 977 819 064
Adreça electrònica: ajuntament@palmadebre.cat
Què necessiteu fer? | Canal | Terminis presentació | Accions |
---|---|---|---|
Utilització d'equipaments i béns municipals
Procediment: Utilització d'equipaments i béns municipals, i ocupació temporal de la via pública |
/
|
|
Iniciar petició |
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
Dades tractades
Amb quina finalitat recollim les teves dades?
Gestió del patrimoni de l'Ajuntament (béns patrimonials i de domini públic): adquisicions, ús, lloguers, alienacions, defensa, alteracions qualificació i permutes.
No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.
Obligatorietat
Per aquest tractament la persona interessada està obligada a facilitar les dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
*Article 6.1.e) del Reglament general de protecció de dades (RGPD). Compliment d'una missió d'interès públic o exercici de poders públics.
*Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.
*Decret llei 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
*Llei 33/2003, de 3 de novembre, del patrimoni de les administracions públiques
La manca d’aportació d’aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.
Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).
Qui és el responsable del tractament de dades?
Ajuntament de la Palma d'Ebre
Adreça: Carrer Major, 11 – 43370 La Palma d'Ebre
Telèfon: 977 819 064
Adreça electrònica: ajuntament@palmadebre.cat
Delegat de protecció de dades: Diputació de Tarragona - Protecció de dades i Transparència.
Adreça electrònica: protecciodades.municipis@diputaciodetarragona.cat
Telèfon: 977 296 699
Adreça: C/ Pere Martell, núm. 2 - 43001 Tarragona
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD, relatiu a la legitimació del tractament, i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim, sempre que no prevalguin els interessos, els drets i les llibertats de la persona interessada..
Portal transparència, d’acord amb el que preveu la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Transferències internacionals
No se'n preveuen.
Quins són els vostres drets?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l’Ajuntament de la Palma d'Ebre està tractant dades personals que la concerneixin.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o la supressió, si escau, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.
En determinades circumstàncies previstes a l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.
Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos, els drets o les llibertats fonamentals de la persona interessada.
Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de la Palma d'Ebre
Adreça: Carrer Major, 11 – 43370 La Palma d'Ebre
Telèfon: 977 819 064
Adreça electrònica: ajuntament@palmadebre.cat
O bé a través de:
Quines vies de reclamació hi ha?
Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una Reclamació de tutela de drets davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
Termini de conservació de les dades
S’aplicaran els terminis que es corresponen a les taules d’avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre d’altres:
Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat
Les mesures tècniques i organitzatives de seguretat estan recollides a l'anàlisi de riscos del tractament, feta per l’Ajuntament.