Per poder millorar els nostres serveis utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu la utilització

Catàleg de Serveis

Petició de certificats d'actes o acords municipals

Descripció

Aquest procediment permet sol·licitar l'emissió d'un certificat d'un acte administratiu o de qualsevol altra activitat administrativa que pugui ser objecte de certificació.


Destinataris
  • Ciutadania.
  • Empreses.
  • Entitats i associacions.

Requisits d'accés al servei

No cal complir cap requisit específic.


Com es fa la petició
  • Electrònicament (trobareu l’enllaç a l’apartat de tràmits).
  • Presencialment a l’Ajuntament.

Documentació que cal aportar
  • Model normalitzat de sol·licitud.
  • Acreditació de la representació (si escau).

Més informació

La tramitació de documents i expedients necessaris per al compliment d'obligacions fiscals no estarà sotmesa a aquesta taxa, com tampoc no ho
estaran les consultes tributàries, els expedients de devolució d'ingressos
indeguts,els recursos administratius contra resolucions municipals de qualsevol classe i els relatius a la prestació de serveis o a la realització
d'activitats de competència municipal i a la utilització privativa o l'aprofitament especials de béns del domini públic municipal, que estigui gravats per una altra taxa municipal o per les que aquest Ajuntament exigeixi un preu públic.

Gaudiran d'exempció aquells contribuents en què concorrin alguna de les
següents circumstàncies:

1a. Haver estat declarats pobres per precepte legal.
2a. Estar inscrits en el Padró de Beneficència com a pobres de solemnitat.
3a. Haver obtingut el benefici judicial de pobresa, pel que fa als expedients que
han de fer efecte, precisament,en el procediment judicial en el que hagin
estat declarats pobres.


Preu del servei

Les quotes que en resulten de l'aplicació de les tarifes anteriors s'incrementaran en un 50 per cent quan els interessats sol·licitin amb caràcter d'urgència la tramitació dels expedients que motivin l'acreditament.

  • Ordenances
  • Taxa (obligatòria): Taxa per l’expedició de documents administratius.
    Tarifa Destinataris Import
    Taxa per l’expedició de documents administratius. Tarifa aplicable: Article 7è--- Tots els destinataris 3.5 €
    Taxa per l’expedició de documents administratius amb caràcter d'urgència. Tarifa aplicable: Article 7è--- Tots els destinataris 5.25 €

Mitjans de pagament
  • Targeta de crèdit o dèbit
  • Transferència bancària
Informació de contacte

Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria

Persona responsable: La persona que ocupa la Secretaria

Adreça: Plaça de la Vila, 14 – 43812 Puigpelat

Telèfon: 977 602 225

Adreça electrònica: secretaria@puigpelat.altanet.org


Tràmits

Què necessiteu fer? Canal Terminis presentació Accions
Emissió de certificat
 Procediment: Registre de certificats / Certificats
/
Iniciar petició

Normativa, drets i deures

Normativa aplicable
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Drets de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Deures de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Termini de resolució

No hi ha resolució.


Silenci administratiu
No s'aplica silenci administratiu

Tractament de dades

Dades tractades

  • NIF / DNI / Passaport / NIE.
  • Adreça postal i/o electrònica.
  • Telèfon.
  • Nom i cognoms.
  • Dades relacionades amb el document presentat o enviat.

Amb quina finalitat recollim les vostres dades?

Gestió del registre d'entrada i sortida de documents de l'Ajuntament, en els termes que preveu l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques. Cites amb els tècnics.

No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.

Obligatorietat

Cal que la persona interessada faciliti les seves dades per poder fer-ne el tractament pertinent.

Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?

  • Missió realitzada en interès públic o en exercici de poders públics.

*Article 6.1.e) del Reglament general de protecció de dades (RGPD). Tractament necessari per complir una missió realitzada en interès públic.

*Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La manca d’aportació d'aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.

Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).

Qui és el responsable del tractament de les dades?

Ajuntament de Puigpelat

Adreça: Plaça de la Vila, 14 – 43812 Puigpelat

Telèfon: 977 602 225

Adreça electrònica: secretaria@puigpelat.altanet.org

Delegat de protecció de dades:

Adreça electrònica:

Telèfon:

Adreça:

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD, relatiu a la legitimació del tractament, i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim sempre que no prevalgui els interessos, els drets i les llibertats de les persones interessades.

Transferències internacionals

No se'n preveuen.

Quins són els vostres drets?

Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Ajuntament de Puigpelat està tractant dades personals que la concerneixen.

Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o la supressió, si escau, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.

En determinades circumstàncies, previstes per l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.

Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos, els drets o les llibertats fonamentals de la persona interessada.

Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.

Com podeu exercir els vostres drets?

Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de Puigpelat

Adreça: Plaça de la Vila, 14 – 43812 Puigpelat

Telèfon: 977 602 225

Adreça electrònica: secretaria@puigpelat.altanet.org

O bé a través de:

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/

(APDCAT exercici Drets)

Quines vies de reclamació hi ha?

Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/

Termini de conservació de les dades

S’aplicaran els terminis que es corresponen a les taules d’avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

  • Codi TAAD 311. Relacions diàries de correspondència franquejada i segellada. Resolució: destrucció total en el termini d’un any.

Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/

Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat

Les mesures tècniques, organitzatives i de seguretat estan recollides a l'anàlisi de riscos del tractament feta per l’Ajuntament.