Per poder millorar els nostres serveis utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu la utilització

Catàleg de Serveis

Sol·licitud d'ús d'equipaments i béns municipals de manera temporal

Descripció

Aquest servei permet sol·licitar l'autorització de l’ús de béns mobles i immobles municipals, de domini públic, per a l’exercici d’activitats culturals, de lleure i recreatives que es celebrin en el municipi.

En cap cas la utilització de béns comportarà transformació.


Destinataris
  • Ciutadania.
  • Empreses.
  • Entitats i associacions.

Requisits d'accés al servei

No cal complir cap requisit específic.


Com es fa la petició
  • Electrònicament (trobareu l’enllaç a l’apartat de tràmits).
  • Presencialment a l’Ajuntament.

Documentació que cal aportar
  • Model normalitzat de sol·licitud.
  • Acreditació de la representació (si escau).

Més informació

El preu de l’import pels usuaris empadronats al municipi no té cost.

La tarifa corresponent a la utilització del pavelló, és per la utilització de l’espai 1,5 hores i inclou la llum i la reserva de la instal·lació.

En cas de necessitar-ho, els usuaris podran demanar fitxes de llum per un import de 0,50€/fitxa/1,5 hores.

No s’aplicaran exempcions, bonificacions ni reduccions per la determinació del deute tributari que els subjectes passius hagin de satisfer per a aquesta taxa.

ÚS DEL CASAL MUNICIPAL

Per tal de confirmar la reserva de l’espai, s’haurà de fer efectiu l’import de la taxa corresponent, 15 dies abans de la data sol·licitada, mitjançant autoliquidació.

La utilització del Casal no pot superar les 10 hores (inclosos muntatge i desmuntatge). Els increments horaris, implicaran un augment de la taxa proporcionalment segons la tipologia de tarifa establerta. L’horari d’obertura de la instal·lació és el mateix que el de l’obertura del Bar-Restaurant del Casal. Fora d’aquest horari s’incrementarà en 10€/hora la tarifa aplicable.

La utilització esporàdica, puntual o periòdica per part d’entitats culturals i cíviques de Puigpelat i de l’escola Joan Plana de Puigpelat per realitzar activitats, no sotmeses a entrada o preu, tindran cost 0€.

BONIFICACIONS DE LA QUOTA

Es poden concedir bonificacions totals o parcials quan: a) l’entitat sol·licitant tingui subscrit conveni de col·laboració amb aquest Ajuntament i així es contempli en el conveni; b) Quan per la tipologia de l’acte s’acordi declarar-lo d’interès municipal i en aquest cas l’import de la taxa de cessió l’assumirà el departament que se’n faci responsable.

FIANÇA PER L’ÚS DEL CASAL

Caldrà dipositar la fiança com a mínim deu dies abans que tingui lloc l’acte, com a garantia del bon ús de la instal·lació el seu retorn en adequades condicions generals i de neteja. La fiança es retornarà en un termini màxim de 15 dies després de la utilització del Casal, sense perjudici de la reclamació dels danys materials efectuats.


Preu del servei

Ordenança

Els usuaris hauran de dipositar una fiança de 50 €, com a mínim deu dies abans que tingui lloc l’acte. La fiança es considera una garantia del bon ús de la instal·lació i retorn en adequades condicions tant de neteja com d’estat general, i es retornarà en un termini màxim de 15 dies després de la utilització del Casal sense perjudici de la reclamació dels danys materials efectuats.

La utilització periòdica de la sala del Casal és un servei sotmès a règim de liquidació de taxes, i serà l’ens qui us comunicarà l’import i la forma d’efectuar-ne el pagament.

  • Ordenances
  • Taxa (opcional): Taxa per la prestació de serveis a la piscina municipal, instal·lacions esportives i altres serveis anàlegs.
    Tarifa Destinataris Import
    Utilització del pavelló per a usuaris no empadronats del municipi. Tarifa aplicable: Article 6, tarifa segona.---
    15€/1,5 hores
    Tots els destinataris 15.0 € per 1,5 hores
  • Taxa (opcional): Fiança per la utilització del Casal Municipal de Puigpelat.
    Tarifa Destinataris Import
    Fiança---
    Els usuaris hauran de dipositar una fiança de 50 €, com a mínim deu dies abans que tingui lloc l’acte.
    Tots els destinataris 50.0 €
  • Taxa (opcional): Utilització puntual o esporàdica per part de persona privada, entitat o grup de ciutadans per realitzar activitats no sotmeses a entrada, o per entitats culturals i cíviques de Puigpelat, per a realitzar activitats sotmeses a entrada o preu.
    Tarifa Destinataris Import
    Sala principal.--- Tots els destinataris 100.0 €
    Sala Miralls.--- Tots els destinataris 60.0 €
    Sala Conferències.--- Tots els destinataris 40.0 €
    Sala Polivalent.--- Tots els destinataris 80.0 €
  • Taxa (opcional): Utilització puntual o esporàdica per part d’empreses de la vila o per persones o entitats de l’apartat b), sotmeses a entrada o preu.
    Tarifa Destinataris Import
    Sala Principal--- Tots els destinataris 250.0 €
    Sala Miralls.--- Tots els destinataris 75.0 €
    Sala Conferències.--- Tots els destinataris 50.0 €
    Sala Polivalent.--- Tots els destinataris 100.0 €
  • Taxa (opcional): Utilització per part d’empreses de fora vila.
    Tarifa Destinataris Import
    Sala Principal.--- Tots els destinataris 350.0 €
    Sala Miralls.--- Tots els destinataris 100.0 €
    Sala Conferències.--- Tots els destinataris 70.0 €
    Sala Polivalent.--- Tots els destinataris 150.0 €
  • Taxa (opcional): Servei de projecció i megafonia.
    Tarifa Destinataris Import
    Servei de projecció i megafonia---
    20€/hora
    Tots els destinataris 20.0 € hora

Mitjans de pagament
  • Targeta de crèdit o dèbit
  • Transferència bancària
Informació de contacte

Unitat prestadora del servei: Àrea de Serveis a la Persona

Persona responsable: La persona que ocupa la Secretaria

Adreça: Plaça de la Vila, 14 – 43812 Puigpelat

Telèfon: 977 602 225

Adreça electrònica: secretaria@puigpelat.altanet.org


Tràmits

Què necessiteu fer? Canal Terminis presentació Accions
Utilització d'equipaments i béns municipals
 Procediment: Utilització d'equipaments i béns municipals, i ocupació temporal de la via pública
/
Iniciar petició

Normativa, drets i deures

Normativa aplicable
  • Llei 33/2003, de 3 de novembre, del patrimoni de les administracions públiques.
  • Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
  • Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.
  • Reglament i ordenança de l’ens local reguladora de l’ús.

Drets de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Deures de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Òrgan competent
Presidència/Alcaldia

Termini de resolució

Dos mesos.


Silenci administratiu
Transcorregut el termini de resolució sense resolució expressa ni notificació, s'entén desestimada

Tractament de dades

Dades tractades

  • NIF / DNI / Passaport / NIE.
  • Adreça postal o electrònica.
  • Telèfon.
  • Nom i cognoms.
  • Signatura.
  • Dades bancàries.
  • Assegurances.
  • Transaccions financeres.
  • Propietats.

Amb quina finalitat recollim les teves dades?

Gestió del patrimoni de l'Ajuntament (béns patrimonials i de domini públic): adquisicions, ús, lloguers, alienacions, defensa, alteracions qualificació i permutes.

No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.

Obligatorietat

Per aquest tractament la persona interessada està obligada a facilitar les dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent.

Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?

  • Missió realitzada en interès públic o en exercici de poders públics.

*Article 6.1.e) del Reglament general de protecció de dades (RGPD). Compliment d'una missió d'interès públic o exercici de poders públics.

*Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.

*Decret llei 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

*Llei 33/2003, de 3 de novembre, del patrimoni de les administracions públiques

La manca d’aportació d’aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.

Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).

Qui és el responsable del tractament de les dades?

Ajuntament de Puigpelat

Adreça: Plaça de la Vila, 14 – 43812 Puigpelat

Telèfon: 977 602 225

Adreça electrònica: secretaria@puigpelat.altanet.org

Delegat de protecció de dades:

Adreça electrònica:

Telèfon:

Adreça:

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD, relatiu a la legitimació del tractament, i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim, sempre que no prevalguin els interessos, els drets i les llibertats de la persona interessada..

Portal transparència, d’acord amb el que preveu la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Transferències internacionals

No se'n preveuen.

Quins són els vostres drets?

Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Puigpelat està tractant dades personals que la concerneixin.

Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o la supressió, si escau, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.

En determinades circumstàncies previstes a l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.

Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos, els drets o les llibertats fonamentals de la persona interessada.

Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.

Com podeu exercir els vostres drets?

Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de Puigpelat

Adreça: Plaça de la Vila, 14 – 43812 Puigpelat

Telèfon: 977 602 225

Adreça electrònica: secretaria@puigpelat.altanet.org

O bé a través de:

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/

(APDCAT exercici Drets)

Quines vies de reclamació hi ha?

Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/

Termini de conservació de les dades

S’aplicaran els terminis que es corresponen a les taules d’avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre d’altres:

  • Codi TAAD 044. Alteració de la qualificació jurídica de béns/desafectació de béns. Resolució: eliminació total, sempre que les alteracions constin a l'inventari general de béns i no s'hagin produït al·legacions en el tràmit d'informació pública.
  • Codi TAAD 045. Adquisició de béns immobles per successió intestada. Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 046. Adquisició de béns immobles per cessió obligatòria: Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 047. Adquisició de béns immobles per successió administrativa. Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 048. Adquisició de béns immobles a títol lucratiu: Resolució: conservació permanent
  • Codi TAAD 049. Adquisició de béns immobles per successió testada. Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 050. Adquisició de béns immobles per cessió interadministrativa: Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 051. Expedients d’expropiació forçosa: Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 052. Adquisició de béns immobles per recuperació d'ofici de béns. Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 053. Adquisició de béns immobles per desnonament administratiu. Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 054. Alienació de béns immobles per permutes. Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 055. Cessió d'ús de béns immobles per concessió o arrendament: Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 056. Partió i atermenament de béns: Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 094. Danys al mobiliari urbà municipal: Resolució: conservació de la sèrie sis anys des del tancament de l'expedient. Un cop exhaurit aquest termini, aplicació d'un mostreig cronològic, pel qual es conservaran els anys acabats en 0 i 5 fins a 1980. De l'any 1981 en endavant es conservaran els anys acabats en 1 i 6.
  • Codi TAAD 095. Cessió gratuïta de béns: Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 096. Adquisició de béns immobles per compra-venda: Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 097. Venda de béns immobles: Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 098. Adquisició de béns per prescripció: Resolució: conservació permanent.
  • Codi TAAD 441. Recollida de la documentació generada pels accidents de circulació dels vehicles municipals en l’exercici de la seva activitat. Resolució: destrucció total en un termini de dos anys

Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/

Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat

Les mesures tècniques i organitzatives de seguretat estan recollides a l'anàlisi de riscos del tractament, feta per l’Ajuntament.