Per poder millorar els nostres serveis utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu la utilització

Catàleg de Serveis

El teu navegador (CCBot 2) no és una d'versió suportada per aquesta aplicació. Alguna cosa podria no funcionar correctament.

Efectuar un pagament a l'Ajuntament

Descripció

Aquest servei us permet fer un pagament puntual a l'Ajuntament, derivat d'una actuació municipal.

Si es tracta del pagament d'un tribut delegat a Base-Gestió d'Ingressos cal que acudiu al següent enllaç:

https://www.base.cat/web/ca/ciutadans/Serveis/CRP/CRP.html


Destinataris
  • Ciutadania.
  • Empreses.
  • Entitats i associacions.

Requisits d'accés al servei

No cal complir cap requisit específic.


Com es fa la petició
  • Electrònicament (trobareu l'enllaç l'apartat de tràmits).

Documentació que cal aportar
  • Model normalitzat de sol·licitud.
  • Acreditació de la representació (si escau).

Preu del servei

Aquest servei es sotmet al règim de liquidació de taxes o preus públics, i serà l’ens qui us comunicarà l’import i la forma d’efectuar el pagament. 


Mitjans de pagament
  • Targeta de crèdit o dèbit
  • Transferència bancària
Informació de contacte

Unitat prestadora del servei: Secretaria

Persona responsable: Annabel Amill Marin

Adreça: Carrer La Parra, 2 – 43390 Riudecols

Telèfon: 977 817 009

Adreça electrònica: ajuntament@riudecols.cat


Tràmits

Què necessiteu fer? Canal Terminis presentació Accions
Vull fer un pagament
 Procediment: Vull fer un pagament
/
Iniciar petició

Normativa, drets i deures

Normativa aplicable
  • Ordenança...

Drets de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Deures de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Termini de resolució

No hi ha resolució.


Silenci administratiu
No s'aplica silenci administratiu

Tractament de dades

Dades tractades

  • NIF / DNI / Passaport / NIE.
  • Adreça postal i/o electrònica.
  • Telèfon.
  • Nom i cognoms.
  • Signatura.
  • Propietats.
  • Dades bancàries.
  • Sancions administratives.

Amb quina finalitat recollim les vostres dades?

Atorgament de poders, registre d’apoderaments, tramitar les reclamacions de responsabilitat patrimonial, responsabilitat civil, resolució de recursos en general, requeriments per danys a propietats municipals, expedients sancionadors procediment general.

No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.

Obligatorietat

Cal que la persona interessada faciliti les seves dades per poder fer-ne el tractament pertinent.

Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?

  • Obligació legal

*Article 6.1.c) del Reglament general de protecció de dades (RGPD). Tractament necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament.

*Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.

*Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La manca d’aportació d'aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.

Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).

Qui és el responsable del tractament de les dades?

Ajuntament de Riudecols

Carrer La Parra, 2 – 43390 Riudecols

Telèfon: 977 817 009

Adreça electrònica: ajuntament@riudecols.cat

Delegat de protecció de dades: Diputació de Tarragona-Servei Assistència Municipal-Unitat de protecció de dades i Transparència

Adreça electrònica: sam.protecciodades@diputaciodetarragona.cat

Telèfon: 977 296 699

Adreça: C/ Pere Martell, núm. 2. 43001 de Tarragona

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

Asseguradores.

Jutjats que corresponguin.

Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD, relatiu a la legitimació del tractament, i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim, sempre que no prevalguin els interessos, els drets i les llibertats de la persones interessada.

Transferències internacionals

No se'n preveuen.

Quins són els vostres drets?

Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Riudecols està tractant dades personals que li concerneixin.

Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, la supressió, si escau, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.

En determinades circumstàncies, previstes per l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.

Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos, els drets o les llibertats fonamentals de la persona interessada.

Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.

Com podeu exercir els vostres drets?

Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de Riudecols

Adreça:Carrer La Parra, 2 – 43390 Riudecols

977 817 009

Adreça electrònica:dpd@riudecols.cat

O bé a través de:

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/

(APDCAT exercici Drets)

Quines vies de reclamació hi ha?

Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/

Termini de conservació de les dades

Es conservaran durant el temps necessari per complir amb la finalitat per a la qual es van demanar i per determinar les possibles responsabilitats que es puguin derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. És aplicable el que disposa la normativa d'arxius i documentació.

  • Codi TAAD 351. Expedients de sol·licituds d’indemnitzacions per responsabilitat patrimonial i civil. Avaluació Disposició: destrucció total dels expedients llevat dels que tenen una rellevància social que són de conservació permanent. Termini: sis anys a partir de la remissió del Compte General a la Sindicatura de Comptes.
  • Codi TAAD 441. Expedients de comunicats d’accidents de circulació de vehicles municipals. Resolució: destrucció total en un termini de dos anys.
  • Codi TAAD 517. Expedients de procediments sancionadors abreujats. Resolució: destrucció total en un termini de 5 anys des de la data de tancament de l'expedient.
  • Codi TAAD 776. Expedients sancionadors per infraccions lleus de procediment general: destrucció total en el termini de quatre anys des de la finalització de l’expedient.
  • Codi TAAD 777. Expedients sancionadors per infraccions greus de procediment general. Avaluació: Disposició: destrucció total en el termini de quatre anys des de la finalització de l’expedient.
  • Codi TAAD 778. Expedients sancionadors per infraccions molt greus de procediment general. Avaluació: Disposició: conservació permanent.
  • Codi TAAD 864. Expedients d’inspecció i control de procediment general. Avaluació: Disposició: destrucció total en el termini de tres anys des de la finalització de l’expedient, sempre que hagin transcorregut quatre anys de la data de la resolució, en cas que n’hi hagi.
  • Codi TAAD 094. Danys al mobiliari urbà municipal. Resolució: conservació de la sèrie sis anys des del tancament de l'expedient. Un cop exhaurit aquest termini, aplicació d'un mostreig cronològic, pel qual es conservaran els anys acabats en 0 i 5 fins a 1980. De l'any 1981 en endavant es conservaran els anys acabats en 1 i 6.

Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/  

Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat

Les mesures tècniques, organitzatives de seguretat estan recollides a l'anàlisi de riscos del tractament feta, per l’Ajuntament.