Mitjançant la comunicació d’inici o modificació substancial d’activitat en un establiment amb projecte i certificat tècnic la persona interessada posa en coneixement de l’Administració l’inici o la modificació substancial d’una activitat econòmica, de les incloses en l’annex de la Llei de facilitació de l’activitat econòmica (vegeu la columna corresponent al “Projecte tècnic + certificat tècnic”), i hi adjunta el projecte i el certificat tècnic acreditatius del compliment dels requisits necessaris que estableix la normativa vigent per a l’exercici de l’activitat.
Amb aquest formulari no es poden comunicar els establiments turístics, aquests es comuniquen amb un formulari específic que trobareu al següent enllaç.
Els recollits per l’ordenança reguladora municipal, si s’escau.
Documentació obligatòria.
En determinats supòsits, cal aportar també:
La comunicació no atorga a la persona o empresa titular de l'activitat facultats sobre el domini públic, el servei públic o els béns col·lectius, ni dona cobertura a efectes contraris a l'ordenament vigent.
La comunicació de les dades faculta l’Administració per a dur a terme qualsevol actuació de comprovació i requerir al titular de l’activitat que aporti qualsevol document o informació que estigui obligat a tenir.
Si en la revisió del compliment dels requisits de la comunicació es detecta una inexactitud, falsedat o omissió de qualsevol dada o manca de documentació necessària per a l’inici de l’activitat, es podrà iniciar un procediment d’esmena, sens perjudici de la incoació del procediment sancionador corresponent.
L’Ajuntament podrà incorporar l’activitat en un pla d’inspecció per verificar el compliment dels requisits i la normativa sectorial aplicable.
Aquest servei es troba en règim de liquidació de taxes o preus públics, i serà l’ens qui us comunicarà l’import i la forma d’efectuar el pagament.
Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria
Persona responsable: Susanna Jubinyà Silvestre
Adreça: Avinguda Catalunya, 4 – 43885 Salomó
Telèfon: 977 629 030
Adreça electrònica: aj.salomo@salomo.cat
Què necessiteu fer? | Canal | Terminis presentació | Accions | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Comunicació d'activitat amb projecte i certificat
Procediment: Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat |
/
|
|
Iniciar petició | |||
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.
No hi ha resolució.
Dades tractades
Amb quina finalitat recollim les vostres dades?
Registre d’activitats, registre d'activitats sanitàries, consultes i gestió i sancions de les activitats (activitats econòmiques, amb incidència ambiental, establiments, espectacles, activitats recreatives); habitatges d’ús turístic i centres de culte.
No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.
Obligatorietat
Cal que la persona interessada faciliti les dades per poder fer-ne el tractament pertinent.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
Base jurídica de l'activitat de tractament:
*Article 6.1.e) del RGPD: compliment d'una missió d'interès públic o en l'exercici de poders públics.
*Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
*Llei 11/2009, del 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives.
*Llei 16/2002, de 28 de juny, de protecció contra la contaminació acústica.
*Llei 13/2002, de 21 de juny, de turisme de Catalunya.
*Llei 16/2009, de 22 de juliol, dels centres de culte.
*Llei 18/2020, de 28 de desembre, de facilitació de l’activitat econòmica.
La manca d’aportació d'aquestes dades impedirà gestionar la sol·licitud.
Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).
Qui és el responsable del tractament de dades?
Ajuntament de Salomó
Adreça: Avinguda Catalunya, 4 – 43885 Salomó
Telèfon: 977 629 030
Adreça electrònica: aj.salomo@salomo.cat
Delegat de protecció de dades: Sugranyes Assessors, SL
Adreça electrònica: protecciodedades@sugranyes.com
Telèfon: 977 233 806
Adreça: Carrer Sant Francesc, 10 – 43003 Tarragona
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD relatiu a la legitimació del tractament i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim sempre que no prevalguin els interessos, els drets i les llibertats de la persona interessada.
Transferències internacionals
No es preveuen.
Quins són els vostres drets?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Salomó està tractant dades personals que la concerneixen.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com, a sol·licitar la rectificació de les que siguin inexactes o la supressió, si escau, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van aportar.
En determinades circumstàncies, previstes per l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.
Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos o els drets o les llibertats fonamentals de la persona interessada.
Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.
Com podeu exercir els vostres drets?
Mitjançant un escrit adreçat a l'Ajuntament de Salomó
Adreça: Avinguda Catalunya, 4 – 43885 Salomó
Telèfon: 977 629 030
Adreça electrònica: aj.salomo@salomo.cat
O bé a través de:
Quines vies de reclamació hi ha?
Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una Reclamació de tutela de drets davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
Termini de conservació de les dades
Pel que fa als terminis de conservació s’aplicaran els que es corresponen a les taules d’avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres:
Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/
Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat
Les mesures tècniques i organitzatives de seguretat estan recollides a l’anàlisi de riscos del tractament feta per l’Ajuntament.