Per poder millorar els nostres serveis utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu la utilització

Catàleg de Serveis

El teu navegador (CCBot 2) no és d'una versió suportada per aquesta aplicació. Alguna cosa podria no funcionar correctament.

Certificat d'aprofitament urbanístic

Descripció

Aquest procediment permet obtenir un certificat que acrediti l'aprofitament urbanístic que el planejament general assigna a una finca.


Destinataris
  • Ciutadania.
  • Empreses.
  • Entitats i associacions.

Requisits d'accés al servei

No cal complir cap requisit específic.


Com es fa la petició
  • Electrònicament (trobareu l'enllaç sota a l'apartat de tràmits).
  • Presencialment a l'Ajuntament.

Documentació que cal aportar
  • Model normalitzat de sol·licitud on ha de constar la referència cadastral.
  • Acreditació de la representació (si escau).
  • Plànol de situació i emplaçament de la finca.

Més informació

Si la finca objecte de consulta és edificable, el certificat té una vigència de sis mesos des que es notifica a les persones interessades.


Preu del servei

Mitjans de pagament
  • Targeta de crèdit o dèbit
  • Transferència bancària
Informació de contacte

Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria

Persona responsable: Susanna Jubinyà Silvestre

Adreça: Avinguda Catalunya, 4 – 43885 Salomó

Telèfon: 977 629 030

Adreça electrònica: aj.salomo@salomo.cat


Tràmits

Què necessiteu fer? Canal Terminis presentació Accions
Certificats d'aprofitament urbanístic
 Procediment: Certificat aprofitament urbanístic
/
Iniciar petició

Normativa, drets i deures

Normativa aplicable
  • Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el text refós de la Llei d'urbanisme.
  • Decret 305/2006, de 18 de juliol pel qual s'aprova el reglament de la Llei d’urbanisme.
  • Ordenança fiscal núm. 14, reguladora de la Taxa per expedició de documents administratius i realització d'activitats administratives de competència local.

Drets de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Deures de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Òrgan competent
Presidència/Alcaldia

Termini de resolució

Un mes.


Silenci administratiu
No s'aplica silenci administratiu

Tractament de dades

Dades tractades

  • NIF / DNI / Passaport / NIE.
  • Adreça postal o electrònica.
  • Telèfon.
  • Nom i cognoms.
  • Signatura.
  • Propietats.

Amb quina finalitat recollim les vostres dades?

Tramitació de les llicències o comunicacions en matèria urbanística (obres, usos, primeres ocupacions, murs i tanques; segregacions...).

No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.

Obligatorietat

Cal que la persona interessada faciliti les seves dades per poder fer-ne el tractament pertinent.

Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?

  • Missió realitzada en interès públic o en exercici de poders públics.

*Article 6.1.e) del Reglament general de protecció de dades (RGPD). Tractament necessari per complir una missió realitzada en interès públic.

*Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el text refós de la Llei d'urbanisme.

La manca d’aportació d’aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.

Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).

Qui és el responsable del tractament de les dades?

Ajuntament de Salomó

Adreça: Avinguda Catalunya, 4 – 43885 Salomó

Telèfon: 977 629 030

Adreça electrònica: aj.salomo@salomo.cat

Delegat de protecció de dades: Sugranyes Assessors, SL

Telèfon: 977 233 806

Adreça electrònica: protecciodedades@sugranyes.com

Adreça: Carrer Sant Francesc, 10 - 43003 Tarragona

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

Departament de Territori i Sostenibilitat.

Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD, relatiu a la legitimació del tractament, i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim, sempre que no prevalguin els interessos, els drets i les llibertats de la persona interessada.

Portal de transparència, d’acord amb el que preveu la Llei 19/2014.

Transferències internacionals

No se'n preveuen.

Quins són els vostres drets?

Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Salomó està tractant dades personals que la concerneixen.

Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o la supressió, si escau, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.

En determinades circumstàncies previstes a l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.

Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos, els drets o les llibertats fonamentals de la persona interessada.

Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.

Com podeu exercir els vostres drets?

Mitjançant un escrit adreçat a l'Ajuntament de Salomó

Adreça: Avinguda Catalunya, 4 – 43885 Salomó

Telèfon: 977 629 030

Adreça electrònica: aj.salomo@salomo.cat

O bé a través de:

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/

(APDCAT exercici Drets)

Quines vies de reclamació hi ha?

Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una Reclamació de tutela de drets davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

Termini de conservació de les dades

S’aplicaran els terminis que es corresponen a les taules d'avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres:

  • Codi TAAD 079. Expedients de certificats urbanístics. Resolució: destrucció total al cap d’un any.

Accediu a la informació a través d’aquest enllaç.

seguretat estan recollides a l'anàlisi de riscos del tractament feta per l’Ajuntament.