Per poder millorar els nostres serveis utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu la utilització

Catàleg de Serveis

S'ha detectat una incidència aliena als nostres serveis, i en aquests moments no es poden tramitar les peticions de serveis amb el sistema d'autenticació cl@ve. Disculpeu les molèsties, estem treballant per resoldre-ho.
El teu navegador (CCBot 2) no és una d'versió suportada per aquesta aplicació. Alguna cosa podria no funcionar correctament.

Ocupacions de la via pública per a fires, atraccions i circ

Descripció
Aquest procediment permet obtenir la llicència per a l'ocupació de la via pública amb fires, atraccions i circs.

Destinataris
  • Empresa.
  • Entitats i associacions.

Requisits d'accés al servei

Circs:

  • Cal tenir tota la documentació del circ en regla.
  • L'interessat/ada es farà càrrec de les escomeses d'aigua i electricitat, demanant a les companyies pertinents, si s'escau, el servei.
  • No es permet l'extensió de cables entre fanals, encreuament aeri de carrers i en general qualsevol tipus d'instal·lació vista a la via pública que es pugui manipular o suposi un perill.
  • En cas que hi hagi animals, aquests romandran, durant tota l'estada del circ, tancats en gàbies de seguretat.
  • El bestiar haurà de reunir unes condicions de salubritat i higiene correctes i no tenir cap símptoma de malaltia infecto-contagiosa, a més d'estar donats d'alta en el registre d'explotacions de nuclis zoològics de la Generalitat de Catalunya.
  • La neteja de l'espai exterior i ubicació, quan marxin, anirà a càrrec de l'interessat/da.
  • En cas de col·locació de cartells publicitaris, aquests s'hauran de treure l'endemà de l'última actuació.

Casetes d'atraccions i d'alimentació:

  • En tot moment, caldrà tenir resoltes les condicions higiènic-sanitàries de l'establiment i el seu perímetre exterior, prohibint-se expressament l'abocament o emissió a l'exterior, de manera incontrolada, de tota mena de residus sòlids o líquids, aigües brutes, pols, olors, bafs i d'altres agents físics, que puguin produir molèsties als vianants, propietats veïnes i l'entorn.
  • Els establiments alimentaris han de disposar d'un pla de formació i capacitació del personal en seguretat alimentària. Aquest pla és un dels prerequisits que ha de desenvolupar l'establiment dintre del seu sistema d'autocontrols.
  • Prendre les mesures adients per evitar lesions a les propietats veïnes, instal·lacions aèries o soterrades i garantir la seguretat i lliure circulació a la via pública.
  • Donar compliment a tota la normativa vigent que li sigui d'aplicació, de caire local, autonòmica i estatal, en matèria de sorolls i d'ordenació ambiental de l'enllumenament per a la protecció del medi nocturn.

Com es fa la petició
  • Presencialment a l’Ajuntament.

Documentació que cal aportar

Obligatòria:

  • Model normalitzat d'instància.
  • Acreditació de la representació (si és el cas).
  • Plànol d'emplaçament.
  • Assegurança de responsabilitat civil.
  • Butlletins de les instal·lacions elèctriques.
  • Certificat fet per un enginyer/a sobre les instal·lacions i les mesures de seguretat.
  • Certificat de revisió dels equips d'extinció d'incendis.

Addicional quan es doni un dels següents supòsits:

Circs:

  • En el cas que intervinguin animals com a part de l'espectacle, s'haurà de presentar una memòria descriptiva de l'activitat, incloent-hi el número de registre de nucli zoològic, el nombre i l'espècie dels animals de què disposen i un servei veterinari de referència.

Casetes d'aliments:

  • En el cas que es desenvolupin les fases de preparació, emmagatzematge, manipulació i venda o subministrament d'aliments, hauran de presentar una memòria descriptiva de cada una de les fases abans esmentades la qual haurà d'incloure, així mateix, el tractament dels residus generats per l'exercici de les diverses activitats.

Més informació

Preu del servei
Aquest servei no té cost associat.

Mitjans de pagament
No especificat
Informació de contacte
Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria
Persona responsable: M. Assumpció Canela Corbella
Adreça: Carrer Major, 13 – 43427 Savallà del Comtat
Telèfon: 977 880 137
Correu electrònic: aj.savalla@altanet.org

Tràmits

Què necessiteu fer? Canal Terminis presentació Accions
Ocupació via pública per a fires,atraccions i circ
 Procediment: Ocupació de la via pública per a fires, atraccions i circ

Normativa, drets i deures

Normativa aplicable
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
  • L lei 33/2003, de 3 de novembre, del Patrimoni de les Administracions Públiques.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del patrimoni dels ens locals.
  • Reial decret 836/2003 de 27 de juny, pel qual s’aprova la Instrucció tècnica complementària 'MIE-AEM-2' del Reglament d'aparells d'elevació i manutenció, referent a grues torre per a obres o altres disposicions.

Drets de l'usuari
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'administració.

Deures de l'usuari
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'administració.

Òrgan competent
Presidència/Alcaldia

Termini de resolució
Dos mesos.     

Silenci administratiu
Transcorregut el termini de resolució sense resolució expressa ni notificació, s'entén desestimada

Tractament de dades

Dades tractades

  • NIF / DNI / Passaport / NIE.
  • Adreça postal o electrònica.
  • Nom i cognoms.
  • Signatura.

Amb quina finalitat recollim les teves dades?

Gestió de les llicències per ús privatiu o especial de la via pública. Sancions.

Obligatorietat

Per aquest tractament la persona interessada està obligada a facilitar les dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent.

Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?

  • Missió realitzada en interès públic o en exercici de poders públics.

*RGPD: 6.1.e) Tractament necessari per complir una missió realitzada en interès públic.

*Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.

*Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s'aprova el text refós de la Llei Municipal i de Règim Local.

La manca d’aportació de les referides dades tindrà els efectes de no poder gestionar la vostra sol·licitud.

Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la DA vuitena de la LOPDGDD.

Qui és el Responsable?

Ajuntament de Savallà del Comtat
Adreça: Carrer Major, 13 – 43427 Savallà del Comtat
Telèfon: 977 880 137
Correu electrònic: aj.savalla@altanet.org

Delegat de protecció de dades: Unitat de protecció de dades i Transparència del Servei d’Assistència Municipal de la Diputació de Tarragona.
Correu electrònic: sam.protecciodades@diputaciodetarragona.cat
Telèfon: 977 296 699
Adreça: Carrer Pere Martell, 2 – 43001 Tarragona

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

Portal transparència d'acord amb el que preveu la Llei 19/2014 del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Transferències internacionals

No es preveuen.

Quins són els vostres drets?

Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l’Ajuntament de Savallà del Comtat està tractant dades personals que li concerneixen, o no.

Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com, a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió si correspon, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.

En determinades circumstàncies previstes a l'art. 18 RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.

Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que l'afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d'interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos o els drets o llibertats fonamentals de la persona interessada.

Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.

Com podeu exercir els drets?

Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de Savallà del Comtat
Adreça: Carrer Major, 13 – 43427 Savallà del Comtat
Telèfon: 977 880 137
Correu electrònic: aj.savalla@altanet.org

o bé a través de:
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/
(APDCAT exercici Drets)

Quines vies de reclamació hi ha?

Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat catalana de protecció de dades.

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/

Termini de conservació de les dades

Pel que fa als terminis de conservació s'aplicaran els que es corresponen a les taules d'avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres:

  • Codi TAAD 293 Expedients de llicències d’ús comú especial de béns de domini públic. Avaluació: disposició: destrucció total en el termini de quatre anys a partir de la data d’atorgament de la llicència.
  • Codi TAAD 294 Expedients de sanció per ocupació de la via pública. Resolució: destrucció total als cinc anys.
  • Codi TAAD 526 Registre d’immobilitzacions de vehicles. Resolució: destrucció total en un termini de cinc anys.
  • Codi TAAD 398. Expedients de llicències d’ús privatiu sobre béns de domini públic. Avaluació: Disposició: destrucció total.Termini: tres anys des de la finalització de la vigència de la llicència, sempre que hagin transcorregut quatre anys des del seu atorgament.

Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/

Descripció de les mesures tècniques i organitzatives

Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s'adrecen a garantir, de forma particular: el control d'accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l'emmagatzematge de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d'accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i del seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades.