Per poder millorar els nostres serveis utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu la utilització

Catàleg de Serveis

S'ha detectat una incidència aliena als nostres serveis, i en aquests moments no es poden tramitar les peticions de serveis amb el sistema d'autenticació cl@ve. Disculpeu les molèsties, estem treballant per resoldre-ho.
El teu navegador (CCBot 2) no és una d'versió suportada per aquesta aplicació. Alguna cosa podria no funcionar correctament.

Reserva d'estacionament per a persones amb mobilitat reduïda

Descripció
Mitjançant aquest servei es pot sol·licitar la concessió d’una reserva d’estacionament permanent a la via pública per a persones amb mobilitat reduïda residents al municipi i, excepcionalment, amb limitació horària, les que tot i residir en una altra població treballin o estudiïn al municipi.

Cal disposar prèviament de targeta d’aparcament de vehicles per a persones amb mobilitat reduïda.

Destinataris
  • Ciutadania.
  • Entitats i associacions.

Requisits d'accés al servei

Ho pot demanar qualsevol persona física conductora d’un vehicle amb discapacitat que superi el barem de mobilitat reduïda.

Entitats específiques locals que disposin de vehicles adaptats destinats exclusivament al transport de persones amb discapacitat amb mobilitat reduïda.

Excepcionalment les persones titulars no conductores que compleixin els requisits del Decret 97/2002, de 5 de març, sobre la targeta d’aparcament per a persones amb disminució i altres mesures adreçades a facilitar el desplaçament de les persones amb mobilitat reduïda i que acreditin que realitzen un servei de transport periòdic de dilluns a divendres a un centre d’atenció especialitzat, o bé que tenen a càrrec seu una persona menor de 18 anys que superi barem de mobilitat i amb pluridiscapacitat.

Els recollits en l’Ordenança reguladora municipal, si s’escau.


Com es fa la petició
  • Electrònicament (trobareu l’enllaç a l’apartat de tràmits).
  • Presencialment a l’Ajuntament.

Documentació que cal aportar
  • Model normalitzat d’instància.
  • Permís de conduir, si és el cas.
  • Fitxa tècnica del vehicle, on s'especifiquin les adaptacions necessàries, si és el cas.
  • Si la reserva es demana per raons de treball o estudis, cal afegir-hi a la documentació l'adreça del lloc de treball o estudis i l'horari per al qual es demana. En el cas de l'adreça de treball, un certificat d'empresa on consti l'horari de treball.
  • Acreditació emesa pel centre de referència en el cas de tractar-se d'una concessió per a persones no conductores.

Més informació

Preu del servei
Aquest servei no té cost associat.

Mitjans de pagament
No especificat
Informació de contacte
Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria
Persona responsable: M. Assumpció Canela Corbella
Adreça: Carrer Major, 13 – 43427 Savallà del Comtat
Telèfon: 977 880 137
Correu electrònic: aj.savalla@altanet.org

Tràmits

Què necessiteu fer? Canal Terminis presentació Accions
Reserva d'estacionament persones amb mobilitat red
 Procediment: Procediment genèric
/
Iniciar petició

Normativa, drets i deures

Normativa aplicable
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Llei 13/2014, del 30 d'octubre, d'accessibilitat.
  • Decret 97/2002, de 5 de març, sobre la targeta d'aparcament per a persones amb disminució i altres mesures adreçades a facilitar el desplaçament de les persones amb mobilitat reduïda.
  • Reial Decret 1971/1999, de 23 de desembre, de procediment per al reconeixement, declaració i qualificació del grau de disminució.
  • Ordenança ... (de mobilitat).
  • Ordenança ... (fiscal – taxa per l’aprofitament especial de la via pública).

Drets de l'usuari
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'administració.

Deures de l'usuari
Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'administració.

Òrgan competent
Presidència/Alcaldia

Termini de resolució
Tres mesos.

Silenci administratiu
Transcorregut el termini de resolució sense resolució expressa ni notificació, s'entén desestimada

Tractament de dades

Dades tractades

  • NIF / DNI / Passaport / NIE.
  • Adreça postal i/o electrònica.
  • Telèfon.
  • Nom i cognoms.
  • Signatura.

Amb quina finalitat recollim les teves dades?

Gestió de la circulació viària, talls del carrer, senyalització, reserves d’estacionament.

No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.

Obligatorietat

Per aquest tractament la persona interessada està obligada a facilitar les dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent.

Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?

  • Missió realitzada en interès públic o en exercici de poders públics.

*RGPD: 6.1.e) Tractament necessari per complir una missió realitzada en interès públic.

*Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.

*Llei 13/2014, de 30 d'octubre, d'accessibilitat.

*Reial Decret Legislatiu 6/2015, de 30 de octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei sobre Trànsit i Circulació de Vehicles a Motor i Seguretat Vial.

La manca d’aportació de les referides dades tindrà els efectes de no poder gestionar la vostra sol·licitud.

Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la DA vuitena de la LOPDGDD.

Qui és el Responsable?

Ajuntament de Savallà del Comtat
Adreça: Carrer Major, 13 – 43427 Savallà del Comtat
Telèfon: 977 880 137
Correu electrònic: aj.savalla@altanet.org

Delegat de protecció de dades: Unitat de protecció de dades i Transparència del Servei d’Assistència Municipal de la Diputació de Tarragona.
Correu electrònic: sam.protecciodades@diputaciodetarragona.cat
Telèfon: 977 296 699
Adreça: Carrer Pere Martell, 2 – 43001 Tarragona

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

Administracions públiques quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD relatiu a la legitimació del tractament.

Portal transparència d’acord amb el que preveu la Llei 19/2014 del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Transferències internacionals

No es preveuen.

Quins són els vostres drets?

Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l’Ajuntament de Savallà del Comtat està tractant dades personals que li concerneixen, o no.

Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com, a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió si correspon, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.

En determinades circumstàncies previstes a l’art. 18 RGPD, els interessats poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.

Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que l'afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l’exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos o els drets o llibertats fonamentals de la persona interessada.

Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.

Com podeu exercir els drets?

Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de Savallà del Comtat
Adreça: Carrer Major, 13 – 43427 Savallà del Comtat
Telèfon: 977 880 137
Correu electrònic: aj.savalla@altanet.org

o bé a través de:
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/
(APDCAT exercici Drets)

Quines vies de reclamació hi ha?

Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat catalana de protecció de dades.

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/

Termini de conservació de les dades

Pel que fa als terminis de conservació s’aplicaran els que es corresponen a les taules d’avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/

Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat

Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s’adrecen a garantir, de forma particular: el control d’accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l’emmagatzematge de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d’accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i del seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades.