Per poder millorar els nostres serveis utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu la utilització

Catàleg de Serveis

El teu navegador (CCBot 2) no és d'una versió suportada per aquesta aplicació. Alguna cosa podria no funcionar correctament.

Certificat de pagament d'un tribut municipal

Descripció

A través d’aquest servei, es pot demanar a l’Ajuntament l’emissió d’un certificat que acredita que s’ha efectuat el pagament d’un tribut municipal.

Ho pot demanar qualsevol persona física o jurídica que sigui contribuent per a qualsevol tribut municipal.


Destinataris
  • Ciutadania.
  • Empreses.
  • Entitats i associacions.

Requisits d'accés al servei

Els recollits per l'ordenança reguladora municipal, si n'hi ha.


Com es fa la petició
  • Electrònicament (trobareu a l'enllaç a l'apartat de tràmits).
  • Presencialment a l'Ajuntament.

Documentació que cal aportar
  • Model normalitzat de sol·licitud.

Preu del servei

Aquest servei no té cost associat.


Mitjans de pagament
No especificat
Informació de contacte

Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria

Persona responsable: Judit Montseny

Adreça: Plaça Major, 1 – 43412 Solivella

Telèfon: 977 892 101

Adreça electrònica: secretaria@solivella.cat


Tràmits

Què necessiteu fer? Canal Terminis presentació Accions
Certificat de pagament d'un tribut municipal
 Procediment: Registre de certificats / Certificats
/
Iniciar petició

Normativa, drets i deures

Drets de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Deures de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Òrgan competent
No Aplica

Termini de resolució

Tres mesos.


Silenci administratiu
No s'aplica silenci administratiu

Tractament de dades

Dades tractades

  • NIF / DNI / Passaport / NIE.
  • Adreça postal i/o electrònica.
  • Telèfon.
  • Nom i cognoms.
  • Signatura.
  • Ingressos, rendes.
  • Dades bancàries.
  • Impostos, deduccions.
  • Infraccions administratives.

Amb quina finalitat recollim les vostres dades?

No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.

Obligatorietat

Cal que la persona interessada faciliti les seves dades per poder fer-ne el tractament pertinent.

Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?

  • Obligació legal.

*Article 6.1.c) del Reglament general de protecció de dades (RGPD). Tractament necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament.

*Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària.

*Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.

*Reial decret 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.

La manca d’aportació d’aquestes dades impedirà gestionar la vostra sol·licitud.

Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD).

Qui és el responsable del tractament de les dades?

Ajuntament de Solivella

Adreça: Plaça Major, 1 – 43412 Solivella

Telèfon: 977 892 101

Adreça electrònica: secretaria@solivella.cat

Delegat de protecció de dades: Diputació de Tarragona-Servei Assistència Municipal-Unitat de protecció de dades i Transparència

Adreça electrònica: sam.protecciodades@diputaciodetarragona.cat

Telèfon: 977 296 699

Adreça: C/ Pere Martell, núm. 2. 43001 de Tarragona

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

Direcció General del Cadastre.

Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD, relatiu a la legitimació del tractament, i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim sempre que no prevalguin els interessos, els drets i les llibertats de la persona interessada.

Transferències internacionals

No se'n preveuen.

Quins són els vostres drets?

Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Solivella està tractant dades personals que li concerneixin.

Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, la supressió, si escau, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.

En determinades circumstàncies previstes a l’art. 18 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.

Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que les afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d'interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos o els drets o les llibertats fonamentals de la persona interessada.

Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.

Com podeu exercir els vostres drets?

Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de Solivella

Adreça: Plaça Major, 1 – 43412 Solivella

Telèfon: 977 892 101

Adreça electrònica: secretaria@solivella.cat

O bé a través de:

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/

(APDCAT exercici Drets)

Quines vies de reclamació hi ha?

Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/

Termini de conservació de les dades

S’aplicaran els terminis que es corresponen a les taules d’avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, amb els codis TAAD següents, entre altres: 022, 024, 025, 026, 035, 069, 070, 071, 072, 134, 135, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 321, 322, 420, 421, 487, 579, 580, 583, 584, 600, 601, 752, 753, 779, 780, 781 i 971.

Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/

Descripció general de les mesures tècniques i organitzatives de seguretat

Les mesures tècniques i organitzatives de seguretat estan recollides a l'anàlisi de riscos del tractament, feta per l’Ajuntament.