Per poder millorar els nostres serveis utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu la utilització

Catàleg de Serveis

El teu navegador (CCBot 2) no és d'una versió suportada per aquesta aplicació. Alguna cosa podria no funcionar correctament.

Sol·licitud genèrica

Descripció

Aquest tràmit permet presentar una sol·licitud a l'Ajuntament quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.


Destinataris
  • Ciutadania.

Requisits d'accés al servei

No cal complir cap requisit específic.


Com es fa la petició
  • Electrònicament (trobareu l’enllaç a l’apartat de tràmits).
  • Presencialment a l’Ajuntament.

Documentació que cal aportar
  • Model normalitzat de sol·licitud.

Preu del servei

Aquest servei no té cost associat.


Mitjans de pagament
No especificat
Informació de contacte

Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria

Persona responsable: Secretari / Interventor

Adreça: Carrer Major, 31, 43737 Torroja del Priorat

Telèfon: 977 839 217

Adreça electrònica: aj.torroja@altanet.org


Tràmits

Què necessiteu fer? Canal Terminis presentació Accions
Instància genèrica
 Procediment: Procediment genèric
/
Iniciar petició

Normativa, drets i deures

Normativa aplicable
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Drets de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Deures de l'usuari

Els propis de la ciutadania envers els serveis públics de l'Administració.


Termini de resolució

Tres mesos.


Silenci administratiu
No s'aplica silenci administratiu

Tractament de dades

Dades tractades

Les dades personals facilitades a la sol·licitud, i aquelles dades personals que constin a la documentació adjunta.

Amb quina finalitat recollim les teves dades?

Les dades personals recollides s'utilitzen per tal de gestionar la seva sol·licitud, així com amb finalitat estadística, històrica o científica.

Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?

Es d'aplicació els següents articles del Reglament general de protecció de dades (RGPD).

6.1.a) Consentiment

6.1.e) Tractament necessari per complir una missió realitzada en interès públic

6.1.c) Tractament necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament.

*Llei 40/2015, d’1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

*Llei 39/2015, d’1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Aquest Ajuntament podrà verificar l'exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la Disposició addicional vuitena de la Llei orgànica de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD)

Qui és el responsable del tractament de les dades?

Ajuntament de Torroja del Priorat

Adreça: Carrer Major, 31, 43737 Torroja del Priorat

Telèfon: 977 839 217

Adreça electrònica: aj.torroja@altanet.org

Delegat de protecció de dades: Diputació de Tarragona - Protecció de dades i Transparència.

Adreça electrònica: protecciodades.municipis@diputaciodetarragona.cat

Telèfon: 977 296 699

Adreça: Carrer Pere Martell, 2 - 43001 Tarragona

A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?

Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD, relatiu a la legitimació del tractament, i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim, sempre que no prevalguin els interessos, els drets i les llibertats de la persona interessada.

Transferències internacionals

No se'n preveuen

Quins són els vostres drets?

Podeu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió, oposició i limitació adreçant una sol·licitud a l'Ajuntament o bé a través de la categoria protecció de dades personals del catàleg de serveis de l'Ajuntament.

Quines vies de reclamació hi ha?

Si considereu que els vostres drets no s'han atès adequadament, teniu dret a presentar una Reclamació de tutela de drets davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades. (APDCAT)

També, amb caràcter previ a la presentació de la reclamació davant l'APDCAT, si ho estimeu oportú podeu dirigir-vos al delegat de protecció de dades de l'Ajuntament. (protecciodades.municipis@diputaciodetarragona.cat)

Termini de conservació de les dades

Pel que fa als terminis de conservació s'apliquen els establerts a les Taules d'Accés i Avaluació documental (TAAD) del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Enllaç a la informació.

En tot cas, si no existeix TAAD aplicable, el termini és de 3 anys des de la finalització de l'expedient.

Descripció general de les mesures tècniques, organitzatives i de seguretat

Les mesures tècniques, organitzatives i de seguretat es troben recollides a l'anàlisi de riscos del tractament feta per l'Ajuntament.