Ajuts al menjador escolar curs 2023-2024
Podrà sol·licitar l’ajut de menjador escolar l’alumnat que reuneixi els requisits següents:
a) Quan estigui matriculat en centres educatius de la comarca de l’Alt Camp sostinguts amb fons públics, en els cursos de segon i tercer dels ensenyaments de primer cicle d’infantil (I1 i I2), en aquelles escoles de titularitat de la Generalitat on s’hagi implantat, i qualsevol dels cursos del ensenyaments de segon cicle d’educació infantil (I3, I4 i I5) i d’ensenyaments obligatoris (educació primària i educació secundària obligatòria), durant el curs corresponent a la convocatòria.
b) Quan no li correspongui la gratuïtat del servei de menjador escolar.
c) Quan no estigui en acolliment residencial.
Es considera acolliment residencial qualsevol alumne/a que estigui residint en un Centre Residencial d’Acció Educativa (CRAE) per a infants i adolescents.
Per la naturalesa de l’ajut i l’especificitat del col·lectiu al qual va adreçat, per obtenir la condició de persona beneficiària no cal acreditar el compliment dels requisits establerts a l’article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Per via telemàtica, a través de l'enllaç disponible en aquesta pàgina
Presencialment :
La documentació ve establerta a les bases de la convocatòria :
Què necessiteu fer? | Canal | Terminis presentació | Accions |
---|---|---|---|
Ajuts al menjador
Procediment: Ajuts al menjador |
/
|
|
Iniciar petició |
Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Els establerts a les bases de convocatòria d'ajuts individuals de menjador escolar
Els establerts a les bases de convocatòria d'ajuts individuals de menjador escolar
Responsable: El Responsable del tractament de les dades que ens faciliteu en aquest formulari és el Consell Comarcal de l'Alt Camp.
Finalitat: La gestió de les subvencions en matèria d’educació que gestiona el Consell Comarcal. No es prendran decisions automatitzades sobre la base d’aquest perfil.
Legitimació: Missió realitzada en interès públic o exercici de poders públics, d’acord a l’article 6.1.e del RGPD, i d’acord a la llei 38/ 2003, general de subvencions.
Obligatorietat de facilitar les dades: Per aquest tractament la persona interessada està obligada a facilitar les dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent
Verificació de dades : Aquest Consell Comarcal podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la disposició addicional vuitena de la LOPDGDD.
Comunicació dades : Es podran cedir o transferir les dades facilitades a altres administracions per donar compliment a l’objectiu d’aquesta finalitat.
Quan es pugui realitzar la comunicació de dades conforme a l'article 6 del RGPD relatiu a la legitimació del tractament i en el supòsit que un tercer acrediti interès legítim sempre que no prevalgui els interessos, els drets i llibertats de l’interessat
Transferències internacionals: No es preveuen
Drets: Podeu exercir en qualsevol moment els drets d’accés, rectificació i supressió, quan correspongui, de les vostres dades i els de limitació , oposició al seu tractament i si s’escau el de portabilitat.
D’acord amb l’article 28 de la llei 39/2015 i l’article 21 del RGPD, la persona interessada es pot oposar, en qualsevol moment, que el Consell Comarcal tracti les seves dades, consulti o reculli els documents que es troben en poder del Consell Comarcal, o hagin sigut elaborats per qualsevol administració pública.
Els motius pels quals es pot oposar són els relacionats amb la seva situació individual quan el tractament es derivi de l'acompliment d'una missió per interès públic o en l'exercici de poders públics. En aquest cas, es deixaran de tractar aquestes dades excepte que el Consell Comarcal acrediti motius legítims que prevalguin per sobre dels interessos, drets i llibertats de la persona interessada.
Exercici dels drets: Aquests drets es poden exercir adreçant-vos als serveis comarcals. Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/
Termini de conservació de les dades: 6 anys des de l’enviament de la documentació a la Sindicatura de Comptes.