Què necessiteu fer? | Documentació | Identificació i signatura | Termini presentació | |
---|---|---|---|---|
Sol·licitud d'assistència en actuacions de manteniment als camins del grup 1b del Pla Zonal | Documentació que cal presentar | Requeriments | A partir de 01/07/2024 |
Document | Obligatori | Signants | Tipus de document |
---|---|---|---|
Sol·licitud d'assistència al SAM | Sí |
Alcalde/essa / President/a |
Formulari web |
Certificat de l'acord aprovació | Sí |
Secretari/ària |
Annex |
Certificat de disponibilitat de terrenys | Sí |
Secretari/ària |
Annex |
Memòria | Sí |
Secretari/ària |
Annex |
El tràmit "Sol·licitud d'assistència en actuacions de manteniment als camins del grup 1b del Pla Zonal" és el tràmit que permet als ens locals demanar assistència a la Diputació de Tarragona per a executar els treballs de manteniment necessaris per a garantir la seguretat viària dels camins del grup 1b del Pla Zonal de la xarxa local de carreteres de la Diputació de Tarragona.
Per informació detallada del servei d'assistència al qual pertany el tràmit, consultar la Guia de serveis als ens locals del web de la Diputació de Tarragona" i enllaç a https://www.dipta.cat/
Poden demanar la prestació de l'assistència a la Diputació de Tarragona els ajuntaments de les comarques del Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre i el Baix Penedès que disposin dins del seu terme municipal d'un camí classificat com a Grup 1b del Pla Zonal.
El tràmit "Sol·licitud d’assistència en actuacions de manteniment als camins del grup 1b del Pla Zonal" és gratuït.
D’altra banda, la prestació de l'assistència que, si escau, es pugui concedir, resta subjecta a preu públic segons disposa l'ordenança fiscal reguladora dels preus públics vigent en cada moment.
El tràmit "Sol·licitud d'assistència en actuacions de manteniment als camins del grup 1b del Pla Zonal" s’ha de realitzar per mitjans electrònics, les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any.
L'òrgan competent per a resoldre el tràmit és la Presidència de la Diputació o òrgan en qui delegui.
D'acord amb l'article 21 de la Llei 39/2015, el termini per a resoldre és de 3 mesos des de la data en què la sol·licitud hagi entrat en el registre electrònic de la Diputació.
Recurs contenciós administratiu, en el termini màxim de 2 mesos des de l'endemà de la notificació, davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Tarragona, amb la possibilitat de formular el requeriment previ que regula l’article 44 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa.
Unitat prestadora del servei: Conservació de Carreteres (Àrea d'Infraestructures del Territori)
Persona responsable: Oscar Fresquet Ferrero
Adreça: Carrer Perer Martell, 2, 43001 Tarragona
Telèfon: 977 296 608
Correu electrònic: ofresque@dipta.cat