Què necessiteu fer? | Documentació | Identificació i signatura | Termini presentació | |
---|---|---|---|---|
Sol·licitud d'admissió a convocatòries de selecció de processos d'estabilització. | Documentació que cal presentar | Requeriments | A partir de 27/02/2023 fins 24/03/2023 |
Document | Obligatori | Signants | Tipus de document |
---|---|---|---|
Sol·licitud d'admissió a convocatòries de selecció de personal | Sí |
Persona sol·licitant |
|
Document d'identitat | Sí | Annex | |
Títol oficial | No | Annex | |
Certificat de llengua catalana | No | Annex | |
Certificat de llengua castellana | No | Annex | |
Certificat de llengua estrangera | No | Annex | |
Dictamen Equip de Valoració i Orientació sobre adaptació i/o adequació | No | Annex | |
Dictamen Equip de Valoració i Orientació sobre condicions físiques, psíquiques o sensorials | No | Annex | |
Altres requisits establerts a la convocatòria | No | Annex |
El tràmit "Sol·licitud d'admissió a convocatòries de selecció de processos d'estabilització" és el tràmit que permet a la persona interessada sol·licitar la participació en els processos selectius que ofereix la Diputació de Tarragona dins l'Oferta pública d'ocupació 2022, corresponents a la taxa d'estabilització de la Disposició Addicional 6a o 8a de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat de l'ocupació pública.
Qualsevol persona interessada que compleixi els requisits establerts en les bases específiques reguladores del procés selectiu i en les Bases generals reguladores dels processos de selecció de la Diputació de Tarragona.
D'acord amb les Ordenances Fiscals vigents, Taxes per l'expedició i la tramitació de documents administratius, Tarifa 6, corresponent als drets d'examen per poder participar com aspirant en els processos selectius d’accés a l’ocupació pública derivats de processos d'estabilització, el cost del tràmit de "Sol·licitud d'admissió a convocatòries de selecció de processos d'estabilització" és de 35 euros.
El pagament dels drets d’examen es pot efectuar:
IBAN | SWIFT | |
BBVA | ES58-0182-5634-1102-0151-6379 | BBVA ES MM XXX |
BBVA-Oficina Tortosa | ES17-0182-5634-1402-0151-6485 | BBCA ES MM XXX |
CAIXABANK | ES52-2100-0006-3302-0130-0078 | CAIX ES BB XXX |
BANKIA | ES51-2038-9504-1568-0000-0755 | CAHM ES MM XXX |
BSCH | ES77-0049-1877-4324-1065-1601 | BSCH ES MM XXX |
BANC SABADELL | ES42-0081-5129-3000-0100-7702 | BSAB ES BB XXX |
BANKINTER | ES42-0128-9460-6901-0050-0193 | BKBK ES MM XXX |
IBERCAJA | ES23-2085-9507-8503-0000-032 | CAZR ES 2Z XXX |
El tràmit “Sol·licitud d'admissió a convocatòries de selecció de processos d'estabilització” es pot realitzar:
L'òrgan competent per resoldre és la Presidència de la Diputació o òrgan en qui delegui.
D’acord amb la Base 7a de les Bases generals reguladores dels processos de selecció, un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l’òrgan competent ha de dictar resolució en el termini màxim d’un mes aprovant la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses.
Les persones interessades disposen d’un termini de 10 dies, des de l’endemà de la publicació a la Seu electrònica de la resolució que aprovi la llista provisional de persones admeses i excloses, per presentar contra la mateixa les reclamacions o esmenes que creguin oportunes, les qual han de resoldre's en el termini màxim de 30 dies. Transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat resolució, les al·legacions s’han d'entendre desestimades. En cas que no es presenti cap al·legació, la llista provisional de persones admeses i excloses s'entén definitivament aprovada.
Unitat de Selecció
Planificació i Organització de Recursos Humans
Àrea de Recursos Humans, Ocupació i Emprenedoria
Passeig Sant Antoni, 100
43003 Tarragona
Tefèfon 977296679
Correu electrònic: seleccio@diputaciodetarragona.cat