Què necessiteu fer? | Documentació | Identificació i signatura | Termini presentació | |
---|---|---|---|---|
Sol·licitud d'admissió a convocatòries de selecció de personal | Documentació que cal presentar | Requeriments | A partir de 16/06/2022 fins 30/06/2022 |
Document | Obligatori | Signants | Tipus de document |
---|---|---|---|
Sol·licitud d'admissió a convocatòries de selecció de personal | Sí |
Persona sol·licitant |
Formulari web |
El tràmit "Sol·licitud d’admissió a la convocatòria" és el tràmit que permet a la persona interessada sol·licitar la participació en els processos selectius que ofereix la Diputació de Tarragona, per accedir a la plantilla de personal de la corporació.
Qualsevol persona interessada que compleixi els requisits establerts en les bases específiques reguladores del procés selectiu i en les Bases generals reguladores dels processos de selecció de la Diputació de Tarragona.
D'acord amb les Ordenances Fiscals 2022, Taxes per l'expedició i la tramitació de documents administratius, Tarifa 6, els drets d'examen per poder participar com aspirant en els processos selectius d’accés a l’ocupació pública a places de funcionari de carrera o de personal laboral fix de la Diputació de Tarragona, són de 15 euros.
El pagament dels drets d'inscripció es pot efectuar a la Tresoreria de la Diputació en el moment de presentar la sol·licitud, o mitjançant ingrés al compte de la Diputació de Tarragona:
BBVA ES58-0182-5634-1102-0151-6379 BBVA ES MM XXX - BBVA-Oficina Tortosa ES17-0182-5634-1402-0151-6485 BBCA ES MM XXX
CAIXABANK ES52-2100-0006-3302-0130-0078 CAIX ES BB XXX - BANKIA ES51-2038-9504-1568-0000-0755 CAHM ES MM XXX
BSCH ES77-0049-1877-4324-1065-1601 BSCH ES MM XXX - BANC SABADELL ES42-0081-5129-3000-0100-7702 BSAB ES BB XXX
BANKINTER ES42-0128-9460-6901-0050-0193 BKBK ES MM XXX - IBERCAJA ES23-2085-9507-8503-0000-032 CAZR ES 2Z XXX
El tràmit de «Sol·licitud d’admissió a convocatòries de selecció de personal" s’ha de realitzar:
L'òrgan competent per resoldre és la Presidència de la Diputació o òrgan en qui delegui.
D’acord amb la Base 7na de les Bases generals reguladores dels processos de selecció, un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l’òrgan competent ha de dictar resolució en el termini màxim d’un mes en què aprovarà la llista de persones aspirants admeses i excloses.
Les persones interessades disposaran d’un termini de 10 dies, des de l’endemà de la publicació a la Seu electrònica de la resolució que aprovi la llista provisional de persones admeses i excloses, per presentar contra la mateixa les reclamacions o esmenes que creguin oportunes, les qual hauran de ser resoltes en el termini màxim de 30 dies. Transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat resolució, les al·legacions s’entendran desestimades.
En cas que no es presenti cap al·legació, la llista provisional de persones admeses i excloses s’entendrà definitivament aprovada
Unitat de Selecció
Planificació i Organització de Recursos Humans
Àrea de Recursos Humans, Ocupació i Emprenedoria
Passeig Sant Antoni, 100
43003 Tarragona
Tefèfon 977296679
Correu electrònic: seleccio@diputaciodetarragona.cat