Què necessiteu fer? | Documentació | Identificació i signatura | Termini presentació | |
---|---|---|---|---|
Sol·licitud delegat de protecció de dades | Documentació que cal presentar | Requeriments | A partir de 19/07/2021 |
Document | Obligatori | Signants | Tipus de document |
---|---|---|---|
Sol·licitud d'assistència al SAM | Sí |
Alcalde/essa / President/a |
Formulari web |
Acceptació de condicions DPD | Sí |
Alcalde/essa / President/a |
"Sol·licitud delegat de protecció de dades" es el tràmit de sol·licitud d’assistència de delegat de protecció de dades, d’acord amb el catàleg de serveis vigent.
Els ens locals de les comarques del Camp de Tarragona, Baix Penedès i Terres de l’Ebre, beneficiaris de cada servei d’assistència, d’acord amb les particularitats contingudes al catàleg de serveis vigent.
El tràmit "Sol·licitud delegat de protecció de dades" és gratuït.
El tràmit "Sol·licitud delegat de protecció de dades" s’ha de realitzar electrònicament, les 24 h del dia.
L'òrgan competent és el diputat delegat del SAM, per delegació expressa de la Presidència.
Recurs contenciós administratiu, en el termini màxim de 2 mesos des de l'endemà de la notificació, davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Tarragona.
De manera alternativa i potestativa, recurs de reposició, en el termini màxim d'1 mes des de l'endemà de la notificació, davant de la presidenta de la Diputació
L’article 36 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim Local, estableix que una de les competències bàsiques de les diputacions és donar assistència i cooperació jurídica, econòmica i tècnica als municipis, especialment els de menys capacitat econòmica i de gestió.
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
L’article 37.1.a) del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/45/CE (RGPD), estableix que quan el responsable o l'encarregat del tractament és una autoritat o un organisme públic ha de designar un DPD.
Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals (LOPDGDD).
El Catàleg de serveis del SAM garanteix la prestació de serveis municipals en tres sectors ben diferenciats: l’assistència en l’àmbit jurídic, econòmic i tècnic.
Les Ordenances reguladores de les taxes i preus públics de la Diputació de Tarragona estableixen els serveis i les activitats subjectes a taxa o preu públic.
Unitat prestadora del servei:Assistència Secretaria Intervenció en l'àmbit Jurídic, Econòmic i Formació
Unitat de Protecció dades i transparència
Persona responsable: Elena Gisbert Ejarque
Adreça: Pere Martell, 2 – 43001 Tarragona
Telèfon: 977 296 654
Correu electrònic: sam.protecciodades@dipta.cat