Què necessiteu fer? | Documentació | Identificació i signatura | Termini presentació | |
---|---|---|---|---|
Sol·licitud d'assistència en l'exercici de la funció interventora (MFI) | Documentació que cal presentar | Requeriments | A partir de 19/01/2019 |
Document | Obligatori | Signants | Tipus de document |
---|---|---|---|
Sol·licitud d'assistència al SAM | Sí |
Alcalde/essa / President/a |
Formulari web |
Acceptació condicions i designació de rols per demanar al SAM l'assistència en l'exercici de la funció interventora (MFI) | Sí |
Alcalde/essa / President/a |
|
Certificat de l'acord del Ple aprovació | Sí |
Secretari/ària Alcalde/essa / President/a |
Annex |
Documentació | No | Annex |
"Sol·licitud d’assistència en l’exercici de la funció interventora (MFI)" és el tràmit pel qual l'ens local demana l'assistència del SAM en l’exercici de la funció interventora, d’acord amb el catàleg de serveis vigent.
Els ens locals de les comarques del Camp de Tarragona, Baix Penedès i Terres de l’Ebre, beneficiaris de cada servei d’assistència, d’acord amb les particularitats contingudes al catàleg de serveis vigent.
El tràmit "Sol·licitud d'assistència en l'exercici de la funció interventora (MFI)" és gratuït.
El tràmit "Sol·licitud d'assistència en l'exercici de la funció interventora (MFI)" s’ha de realitzar electrònicament, les 24 hores del dia.
L'òrgan competent és el diputat delegat del SAM, per delegació expressa de la Presidència.
Recurs contenciós administratiu, en el termini màxim de 2 mesos des de l'endemà de la notificació de la resolució de la sol·licitud, davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Tarragona.
De manera alternativa i potestativa, recurs de reposició, en el termini màxim d'1 mes des de l'endemà de la notificació de la resolució de la sol·licitud, davant de la presidenta de la Diputació.
L’article 36 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim Local, estableix que una de les competències bàsiques de les diputacions és donar assistència i cooperació jurídica, econòmica i tècnica als municipis, especialment els de menys capacitat econòmica i de gestió.
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Llei d’Hisendes Locals, Text Refós aprovat per Reial Decret 2/2004, de 5 de març (TRLLRHL).
Real decret 424/2017, de 28 d’abril, pel que es regula el règim jurídic del control intern en les entitats del sector públic local.
Acord de Consell de Ministres de 30 de maig de 2008, actualitzat per posteriors de 7 de juliol de 2011, i de 20 de juliol de 2018 pel qual es dona aplicació a la previsió dels articles 152 i 147 de la Llei general pressupostària respecte a l’exercici de la funció interventora en règim de requisits bàsics.
El Catàleg de serveis del SAM garanteix la prestació de serveis municipals en tres sectors ben diferenciats: l’assistència en l’àmbit jurídic, econòmic i tècnic.
Les Ordenances reguladores de les taxes i preus públics de la Diputació de Tarragona estableixen els serveis i les activitats subjectes a taxa o preu públic.
Unitat prestadora del servei: Assistència Secretaria Intervenció en l'àmbit Jurídic, Econòmic i Formació - Suport econòmic
Persona responsable: Elena Gisbert Ejarque
Adreça: Adreça: Pere Martell,2 – 43001 Tarragona
Telèfon: 977 296 671
Correu electrònic: sam.comptabilitat@dipta.cat