Què necessiteu fer? | Documentació | Identificació i signatura | Termini presentació |
---|---|---|---|
Sol·licitud de subvenció PAM Programa sanejament finances – amortització de préstecs | Documentació que cal presentar | Requeriments | A partir de 03/10/2022 fins 28/10/2022 |
Document | Obligatori | Signants | Tipus de document |
---|---|---|---|
Sol·licitud de subvenció PAM - Programes inversions i sanejament finances | Sí |
Alcalde/essa / President/a |
|
Certificat de dades del PAM | Sí |
Alcalde/essa / President/a Secretari/ària |
|
Certificat amortització de préstec PAM | Sí |
Secretari/ària Alcalde/essa / President/a |
|
Quadre amortització préstec | Sí |
Secretari/ària |
Annex |
Contracte concertació préstec | Sí |
Secretari/ària |
Annex |
Model CL | No |
Secretari/ària |
Annex |
Acord amortització préstec | No |
Secretari/ària |
Annex |
Notificació | No |
Secretari/ària |
Annex |
Documentació complementària | No |
Secretari/ària |
Annex |
El tràmit "Sol·licitud de subvenció PAM Programa sanejament finances – amortització de préstecs" és el tràmit de sol·licitud de subvenció per part de l’ens local, en el marc de la convocatòria del procediment per a la concessió en règim de concurrència competitiva de subvencions del Pla d’Acció Municipal 2020-2023 per sanejament de les finances municipals destinat a amortitzar préstecs a llarg termini de manera extraordinària i anticipada. Anualitat 2023.
Els municipis i les entitats municipals descentralitzades de les comarques del Baix Penedès, Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre, d’acord amb els criteris de repartiment establerts en les bases reguladores del Pla d'Acció Municipal per al període 2020-2023.
El tràmit "Sol·licitud de subvenció PAM Programa sanejament finances – amortització de préstecs" és gratuït.
El tràmit "Sol·licitud de subvenció PAM Programa sanejament finances – amortització de préstecs" s’ha de realitzar electrònicament, fins el dia 28/10/2022, les 24 hores del dia.
L'òrgan competent per a la resolució del procediment és la Junta de govern per delegació de la Presidència o el Ple, o el Ple en el cas que la concessió impliqui despeses de caràcter plurianual que excedeixin els percentatges previstos a l’article 174.1 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.
El termini per a resoldre la convocatòria en règim de concurrència competitiva finalitza, segons s’estableix a la convocatòria, el 3 de març de 2023.
Els efectes de la manca de resolució expressa del tràmit són desestimatoris
- Recurs contenciós administratiu, en el termini màxim de 2 mesos des de l'endemà de la publicació de l’acord de resolució de la convocatòria, davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Tarragona.
- De manera alternativa i potestativa, recurs de reposició, en el termini màxim d'1 mes des de l'endemà de la publicació de l’acord de resolució de la convocatòria, davant de la presidenta o del Ple de la Diputació, segons correspongui.
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- Bases Generals de subvencions de la Diputació de Tarragona i dels seus organismes autònoms.
- Bases d'execució del pressupost de la Diputació de Tarragona.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals.
- Bases reguladores del Pla d'Acció Municipal (PAM) 2020-2023.
- Convocatòria del procediment per a la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva de subvencions per del Pla d'Acció Municipal (PAM) 2020-2023.
Unitat d'Assistència Secretaria Intervenció en l'àmbit de la cooperació i les subvencions.
C. Pere Martell, núm. 2
43001 Tarragona
Tel. 977.29.66.56
g_cooperacio@dipta.cat