Aquest tràmit permet obtenir la llicència per a ocupació de la via pública quioscs, casetes o parades.
No cal complir cap requisit específic.
Aquest servei no té cost associat.
Unitat prestadora del servei: Àrea de Secretaria
Persona responsable: Susanna Andreu Casasola
Adreça: Carrer La Placeta, 12 – 43439 Vallclara
Telèfon: 977 869 212
Adreça electrònica: ajuntament@vallclara.cat
Què necessiteu fer? | Canal | Terminis presentació | Accions |
---|---|---|---|
Ocupació via pública per establiments o parades
Procediment: Ocupació via pública per establiments o parades |
/
|
|
Iniciar petició |
Dades tractades
Amb quina finalitat recollim les teves dades?
Gestió de les llicències per ús privatiu o especial de la via pública. Sancions.
Obligatorietat
Per aquest tractament la persona interessada està obligada a facilitar les dades atès que en cas contrari no es podria donar compliment a la finalitat corresponent.
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades?
*RGPD: 6.1.e) Tractament necessari per complir una missió realitzada en interès públic.
* Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local.
*Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s'aprova el text refós de la Llei Municipal i de Règim Local.
La manca d’aportació de les referides dades tindrà els efectes de no poder gestionar la vostra sol·licitud.
Aquest Ajuntament podrà verificar l’exactitud de les dades declarades per la persona interessada en virtut de la potestat de verificació atribuïda per la DA vuitena de la LOPDGDD.
Qui és el Responsable?
Ajuntament de Vallclara
Adreça: Carrer La Placeta, 12 – 43439 Vallclara
Telèfon: 977 869 212
Correu electrònic: ajuntament@vallclara.cat
Delegat de protecció de dades: Unitat de Protecció de Dades i Transparència del Servei Assistència Municipal de la Diputació de Tarragona
Correu electrònic: sam.protecciodades@diputaciodetarragona.cat
Telèfon: 977 296 699
Adreça: C/ Pere Martell, núm. 2 – 43001 Tarragona
A quins destinataris es comunicaran les vostres dades?
Portal transparència d'acord amb el que preveu la Llei 19/2014 del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Transferències internacionals
No es preveuen.
Quins són els vostres drets?
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si l'Ajuntament de Vallclara està tractant dades personals que li concerneixen, o no.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com, a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió si correspon, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir.
En determinades circumstàncies previstes a l'art. 18 RGPD, les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament es conservaran per exercir o defensar reclamacions.
Les persones interessades poden oposar-se, en qualsevol moment, per motius relacionats amb la seva situació particular, que les dades personals que l'afectin siguin objecte d’un tractament basat en una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament; o bé basat en el fet que el tractament és necessari per a la satisfacció d'interessos legítims perseguits pel responsable del tractament o per un tercer, sempre que sobre aquests interessos no prevalguin els interessos o els drets o llibertats fonamentals de la persona interessada.
Si la base jurídica del tractament és el consentiment i el tractament es fa per mitjans automatitzats, la persona interessada pot exercir el dret de portabilitat de les dades facilitades.
Com podeu exercir els drets?
Mitjançant un escrit adreçat a l’Ajuntament de Vallclara
Adreça: Carrer La Placeta, 12 – 43439 Vallclara
Telèfon: 977 869 212
Correu electrònic: ajuntament@vallclara.cat
o bé a través de:
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/habeas_data/
(APDCAT exercici Drets)
Si considereu que els vostres drets no s’han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat catalana de protecció de dades.
https://apdcat.gencat.cat/ca/seu_electronica/tramits/reclamacio/
Termini de conservació de les dades
Pel que fa als terminis de conservació s'aplicaran els que es corresponen a les taules d'avaluació documental del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, entre d'altres:
Enllaç a la informació: http://taad.cultura.gencat.cat/
Descripció de les mesures tècniques i organitzatives
Les mesures de seguretat tècniques i organitzatives implantades s'adrecen a garantir, de forma particular: el control d'accés físic als equipaments on es processen les dades, el control dels suports que poden contenir les dades personals, el control de l'emmagatzematge de les dades, el control dels usuaris autoritzats a accedir a les dades i del tipus d'accés que hi fan, el control de la transmissió de les dades i del seu transport i el control de la disponibilitat i integritat de les dades.