Cessió Auditori de la Diputació de Tarragona.


Cessió Auditori de la Diputació de Tarragona.

Procediment administratiu per a la concessió d'una llicència d'ús privatiu de l'Auditori de la Diputació de Tarragona.



Què necessiteu fer? Documentació Identificació i signatura Termini presentació
Sol·licitud de llicència d'ús privatiu de l'Auditori Requeriments A partir de 01/12/2023
Documentació que cal presentar
Document Obligatori Signants Tipus de document
Sol·licitud d'ús de l'Auditori Persona sol·licitant 

El tràmit "Sol·licitud de llicència d'ús privatiu de l'Auditori" és el tràmit que permet a les persones físiques i jurídiques sol·licitar la concessió de llicència d’ús privatiu per a la utilització de l’Auditori de la Diputació de Tarragona, situat al carrer Pere Martell, 2, de Tarragona, per a la celebració d’actes diversos.

La concessió de la llicència està subjecta a l’adequació de l’activitat que es vol realitzar a les Normes reguladores de la llicència d’ús privatiu per a la utilització de l’Auditori, aprovades pel Ple de la Diputació de Tarragona el dia 20 de desembre de 2013.

Qui pot utilitzar el tràmit

Qualsevol persona física o jurídica que vulgui celebrar activitats a l’Auditori de la Diputació de Tarragona.

Quin cost té

El tràmit de "Sol·licitud de llicència d'ús privatiu de l'Auditori" és gratuït.

Tanmateix, l’autorització d’ús resta condicionada al pagament de la taxa establerta per l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per la utilització privativa o l’aprofitament especial de l’Auditori de la Diputació de Tarragona vigent a l’any en curs, que en cas de resolució positiva de la sol·licitud es comunica a la persona sol·licitant junt amb la resolució de concessió de la llicència.

Com es pot realitzar el tràmit

El tràmit "Sol·licitud de llicència d'ús privatiu de l'Auditori" s’ha de realitzar:

  • Les persones jurídiques, entitats i resta de subjectes previstos a l’article 14.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques,  únicament per mitjans electrònics a través de la Seu electrònica de la Diputació, degudament identificats amb certificat de representant, les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.
  • Les persones físiques:
    • de manera presencial a les oficines d'assistència en matèria de registre de la Diputació de Tarragona, preferiblement amb concertació de cita prèvia a través del telèfon 977296617 (Tarragona) o 977448662 (Tortosa), o a través de l'aplicació de cita prèvia de la Diputació (https://citaprevia.ubintia.com/dipta/#nbb), en horari de 9 a14 h.
    • de manera electrònica a través de la Seu electrònica de la Diputació, les 24 hores del dia
    • per qualsevol altre mitjà dels establerts a l'article 16.4. de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Òrgan que resol

L'òrgan competent és la Presidència de la Diputació de Tarragona o òrgan en qui delegui.

Termini per resoldre

La sol·licitud s’ha de presentar amb un mínim de dos mesos d’antelació a la data de l'activitat prevista i es resol per ordre de registre d’entrada en un termini màxim de 3 mesos des de la data en què la sol·licitud hagi tingut entrada al registre electrònic de la Diputació, d’acord amb el que disposa l’article 21.3.b) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Efectes de la manca de resolució expressa

Els efectes de la manca de resolució expressa del tràmit són desestimatoris.

Recursos que es poden interposar contra la resolució

Contra l'acte de concessió o denegació de l'autorització de la llicència d’ús privatiu:

  • Recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos des de l'endemà de la notificació, davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Tarragona.
  • De manera alternativa i potestativa, recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la notificació, davant de la Presidència de la Diputació.

Contra l'acte de liquidació de la taxa:

  • Recurs de reposició, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació, davant de la Presidència de la Diputació.

IdCAT Mòbil, Cl@ve o certificat electrònic (DNIe, TCAT, idCAT, ...)
Normativa

  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària.
  • Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals.
  • Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local.
  • Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les administracions públiques.
  • Decret 336/1998, de 17 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament del patrimoni dels ens locals
  • Normes reguladores de les llicències d’ús privatiu per a la utilització de l’Auditori de la Diputació de Tarragona per a actes diversos, aprovades pel Ple de la Diputació en data 20 de desembre de 2013.
  • Ordenança fiscal reguladora de la taxa per la utilització privativa o aprofitament especial de l’auditori de  la Diputació de Tarragona.
  • Bases d’execució del pressupost de la Diputació de Tarragona.

 

Contacte

Unitat de l'Auditori, publicacions i programes culturals

C/ de Pere Martell, 2,

43001 Tarragona

Telèfon 977 29 66 85

A/e: auditori@dipta.cat