Cal fer una sol·licitud per cada convocatòria per a la qual demaneu assistència.
Què necessiteu fer? | Documentació | Identificació i signatura | Termini presentació | |
---|---|---|---|---|
Sol·licitud d'assistència a tribunals de selecció | Documentació que cal presentar | Requeriments | A partir de 30/03/2023 |
Document | Obligatori | Signants | Tipus de document |
---|---|---|---|
Sol·licitud d'assistència a tribunals de selecció | Sí | Formulari Web | |
Bases convocatòria | Sí | Annex |
El tràmit de "Sol·licitud d'assistència a tribunals de selecció" és aquell que permet als ens locals demanar l'assistència al Servei d'Assistència Municipal de la Diputació de Tarragona per rebre el suport tècnic de la Diputació de Tarragona en la designació de personal del Servei d’Assistència Municipal (SAM) o de la resta de personal de la Diputació per formar part com a membres de Tribunals qualificadors dels processos de selecció per a la provisió de les places, del personal laboral o funcionari, sempre i quan es disposi de personal especialitzat per avaluar les proves.
Per informació detallada del servei d'assistència al qual pertany el tràmit, consultar la Guia de serveis als ens locals del web de la Diputació de Tarragona" i enllaç a https://www.dipta.cat/
Poden utilitzar el tràmit els ajuntaments de les comarques del Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre i el Baix Penedès fins a 20.000 habitants.
Excepcionalment, la resta d'ajuntaments i de consells comarcals podran ser destinataris d'aquest servei quan es tracti de llocs a seleccionar que requereixin d'una especialització per raó de la matèria o per la seva titulació, sempre i quan estigui degudament motivat que no es disposen dels recursos tècnics adequats
El tràmit de "Sol·licitud d'assistència a tribunals de selecció" és gratuït.
El tràmit de "Sol·licitud d'assistència a tribunals de selecció" s’ha de realitzar electrònicament, les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any.
L'òrgan competent per a resoldre el tràmit és la Presidència de la Diputació o òrgan en qui delegui.
Recurs contenciós administratiu, en el termini màxim de 2 mesos des de l'endemà de la notificació, davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Tarragona.
De manera alternativa i potestativa, recurs de reposició, en el termini màxim d'1 mes des de l'endemà de la notificació, davant de la presidència de la Diputació.
Unitat prestadora del servei: Administració i Gestió d'Informació General
Persona responsable: Carme Lledó Brú
Adreça: Pere Martell, 2 – 43001 Tarragona
Telèfon: 977 296 650
Correu electrònic: sam@dipta.cat